- ارسال کننده: اشکان ثانی تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۸

چند خبر کوتاه از سپاه ناحیه میانه

مراسم زیارت عاشورا و کارگاه تفسیر قرآن ، اصول اطفاء حریق و تجلیل از تجربه نگاران از جمله مزاسمات و برنامه های اجرا شده در هفته های اخیر سپاه ناحیه میانه است .

 

مراسم زیارت عاشورا و کارگاه تفسیر قرآن در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه میانه برگزار شد

 

 

   در این مراسم پس از زریارت عاشورا توسط شکرا... عبدالهی از مادحین عصمت و طهارت (ع) ، کارگاه تفسیر قرآن در بین پایوران رسمی و وظیفه برگزار شد.
 
   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تفسیر آیاتی از سوره حدید، نعمت هدایت و ایمان را از مهمترین نعمتهای مورد سوال در روز قیامت عنوان کرد و افزود: رسیدن به دو نعمت هدایت و معنویت از الطاف و عنایات بزرگ  الهی است و این توفیق جز در سایه عبودیت به دست نمی آید.
 
   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه حب ولایت و دوستی اهل بیت (ع) را جواز ورود به بهشت موعود عنوان کرد و بیان داشت برای کسب رضای الهی باید اعمال خود را خالص کرده و در انجام اعمال نیک بر یکدیگر سبقت بجوییم و از محرمات و مکروهات دوری گزیده و در مسیر ولایت فقیه گام برداریم .
 
 
پایوران سپاه ناحیه میانه اصول اطفاء حریق را فرا گرفتند
 
 
 در راستای تداوم آموزش کارکنان، کارگاه عملی اطفاء حریق با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه سپاه میانه در محوطه داخلی سپاه برگزار شد .
 
   در این کارگاه آموزشی که با همکاری اداره آتش نشانی شهرستان میانه انجام شد، نحوه مقابله با انواع آتش سوزی و اطفاء آن و همچنین نحوه اطفاء و کنترل کپسول های گاز و مایعات اشتعال زا  به صورت تئوری و عملی آموزش داده شد .

طی مراسمی از تجربه نگاران برتر سپاه ناحیه میانه تجلیل گردید
 
 
 
 کارگاه تجربه نگاری با شرکت کلیه پایوران در حسینیه  حضرت امام خمینی (ره) سپاه میانه توسط قسمت دانش و پژوهش ناحیه برگزار شد .
 
   در این کارگاه با بیان اهمیت و علل لزوم ثبت تجربیات، مهمترین عامل انتقال تجربیات از نسلی به نسل دیگر، ثبت دقیق و درست آنها بیان شد و با تشریح مزایای ثبت تجربیات، صرفه جویی در زمان و انجام کار با کیفیت و کمیت زیاد در مدت کم عنوان گردید.
 
   همچنین در این کارگاه آموزشی اصول و روش های نوین ثبت تجربیات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از سه تن از تجربه نگاران موفق و برتر ناحیه با تقدیم هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

 

1
1