- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۰۷/۲۸

پنج شنبه بازار به محل جديد انتقال يافت

پنج شنبه بازار به محل جديد انتقال يافت

محل تعيين شده براي برپايي بازار هفتگي ميانه (پنجشنبه بازار) از حاشيه كنارگذر ساحلي در انتهاي خيابان معلم جنوبي به نقطه ديگري در امتداد اين كنارگذر انتقال يافت.
در پي بروز برخي مشكلات در برپايي بازار هفتگي دستفروشان در محل حاشيه كنارگذر ساحلي شهر ميانه، حدفاصل انتهاي خيابان معلم جنوبي تا انتهاي خيابان پيروزي، سرپرستي شهرداري ميانه با هماهنگي فرماندار شهرستان تصميم به جابجايي اين بازار گرفت و پنج شنبه بازار ميانه از اين پس در محل ديگري در حاشيه همين گنارگذر برپا مي شود.

اين تصميم پس از آن اتخاذ شد كه دستفروشان مستقر در اين محل به علت نبود زمين مناسب در حاشيه خيابان اجناس و كالاهاي خود را بر روي آسفالت خيابان بساط كرده و مسير عملاً تردد خودروها از لاين جنوبي كنارگذر را در اين نقطه مسدود مي كردند.
كمبود جا و مكان مناسب براي استقرار دستفروشان و متقاضيان فعاليت در بازار هفتگي و ايجاد مزاحمت هايي براي اهالي ساكن در مجاورت اين مكان نيز از ديگر عواملي بود كه موجب اتخاذ اين تصميم و جابجايي محل بازار هفتگي شهر ميانه شد.
محل جديد300 متر پايين تر از محل قبلي در حاشيه ضلع جنوبي كنارگذر ساحلي و در نقطه اتصال اين كنارگذر به پل حصار تا انتهاي خيابان 17 شهريور محله بهمن آباد rقرار دارد كه شامل زميني به مساحت تقريبي 5/1هكتار بوده و قابليت تبديل شده به محل بازار دائمي روز ميوه و تره بار را نيز دارد.
جليل خرده فروش سرپرست شهرداري ميانه با اشاره به اهميت نكات بهداشتي و كيفيت عرضه محصولات در اين بازار گفت: اقدامات لازم براي تسطيح، شن ريزي، غلطك زني و آماده سازي و غرفه بندي اين بازار در هفته گذشته انجام و شرايط اوليه لازم براي استقرار فعالان اين بازار در اين نقطه فراهم گرديد و برنامه هاي بهبود وضعيت اين محل نيز در آينده نزديك و با فوريت به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

1
1