- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۷

قابل توجه قبولین طرح فولاد میانه

 

پس از درج خبر مربوط به پیگیری استخدام ناظرین کشاورزی توسط مهندس حسینی و استقبال بی نظیر قبولین فولاد میانه در سایت صدای میانه از این خبر (تعداد بازدید و نظرات گواه برادعای ماست) که در واقع نقطه امیدی برای کسب اطلاع از وضعیت استخدامی آنها بود،بر آن شدیم تا از مسئولین شرکت ملی فولاد آخرین وضعیت استخدامی 250نفر از کسانی که در آزمون ورودی قبول شده و مراحل استخدامی را طی نمودند استعلام نمائیم.

طبق آخرین اخبار مسئولین شرکت ملی فولاد در تماس با مهندس حسینی اذعان داشتند:

شرکت ملی فولاد برای اتمام طرح به اعتباری حدود سه میلیون یورو نیاز دارد که در صورت جذب به موقع این مبلغ قبولین فولاد از اردیبهشت سال 93 برای گذراندن دوره های تخصصی فراخوانی خواهند شد.شایان ذکر است برخی از دوره ها برای تعدادی از قبولین در خارج از کشور برگزار خواهد شد.در این تماس تلفنی مسئولین شرکت ملی فولاد از مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت و پیگیری جهت جذب اعتبار فوق شدند.

بنابراین به اطلاع قبولین فولاد میانه میرساند در صورت تحقق اعتبار از اردیبهشت ماه سال 93 برای گذراندن دوره های تخصصی فراخوانی خواهند شد.

در خاتمه یادآور میشویم روابط عمومی دفتر مهندس حسینی خود را موظف میداند تا اخبار درست و موثق را به اطلاع مردم شریف میانه برساند.برای پیگیری درخواستهای خود با ما در ارتباط باشید.

1
2
1 2