- ارسال کننده: پیمان امینی تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۷

اجتماعی بیهوش کردن مسافران قطار تهران- مراغه در ایستگاه میانه با مواد غذایی آلوده و سرقت از آنهاسرقت از مسافران قطار

کد مطلب: 4853
 
تاریخ انتشار: پ, 1392/10/19 - 11:35

 

 
سرقت از مسافران قطار
فرهنگ عجب شیر : مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی از روش جدید سارقان برای سرقت اموال مسافران در ایستگاه میانه خبر داد.

 مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی در تشریح این خبر به خبرنگار آناج گفت: سارقان با شیوه ای جدید وسایل و پول مسافران قطار تهران  مراغه را در ایستگاه میانه سرقت کردند.

وی افزود: در این سرقت، افراد ناشناس با کمین کردن در ایستگاه قطار میانه، با استفاده از شیوه جدید آلوده کردن میوه ها و مواد غذایی به مواد بیهوشی و دادن آن به پنج مسافر قطار تهران مراغه، اقدام به مسموم کردن مسافران نموده و با بیهوش کردن آنها، اموالشان را به سرقت بردند.

حبیب حسینقلی زاده با اشاره به اینکه مالباختگان در ابتدا احساس سردرد، سرگیجه و تهوع داشتند، اظهار کرد: مسافران بیهوش شده و سپس توسط فوریت های پزشکی میانه به بیمارستان میانه انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه وضعیت عمومی مسافران رو به بهبودی است، خاطرنشان کرد: مسافران باید توجه کنند که هرگز به افراد ناشناس اعتماد نکرده و مواد غذایی و میوه را از دست افراد ناشناس تناول نکنند.

 

 

 

 

مسافران از تهران راهی میانه بودن و در اوایل مسیر تقریبا کرج این مسئله پیش امده بود و سارق با تعارف میوه پنج مسافر یک کوپه را بیهوش کرده واموال انها را به سرقت برده
    
تو نشست  خبری     فرمانده      آگاهی هم گفت  که  اگه    اینطونه  دیدین     نه تعارف را قبول کنین و  هم اینگونه  را که دیدین  فوراً  گزارش دهید 
 دیشب  22/00ساعت 1392/11/26
1
2
1 2