- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۷

هوشیاری مامور پلیس کلیبر موجب کشف کالای قاچاق در زنجان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از  کلیبر، ناصر جامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کارکنان این فرماندهی که در معیت خانواده خود به وسیله قطار عازم زیارت مشهد مقدس بود متوجه می‌شود در یکی از ایستگاه‌های بین راهی شهرستان میانه دو نفر مرد جوان سوار قطار می‌شوند.

خبرگزاری فارس: هوشیاری مامور پلیس کلیبر موجب کشف کالای قاچاق در زنجان شد

وی افزود: مامور هوشیار این شهرستان که از همان ابتداء متوجه مشکوک بودن رفتارهای مسافران تازه وارد شده بود پی به قاچاق  بودن وسایل همراه آنها برده و یقین حاصل می‌کند که آنها کالای ممنوعه و قاچاق با خود حمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی کلیبر  افزود: این مامور وظیفه شناس بدون جلب توجه موضوع را به فرمانده انتظامی شهرستان خود در کلیبر اطلاع می‌دهد.

جامی گفت: پس از اطلاع از کم و کیف قضیه موضوع را با فرمانده انتظامی شهرستان میانه در جریان گذاشته و از وی تقاضا می‌کند که از آن طریق موضوع را پیگیری و مورد عملیاتی قرار دهند.

این مقام انتظامی گفت: فرمانده انتظامی شهرستان  میانه  پس از آگاهی یافتن از چگونگی امر، موضوع را با فرماندهی انتظامی استان زنجان در میان گذاشته و پس از هماهنگی‌های لازم در نخستین ایستگاه قطار واقع درحوزه استحفاظی استان زنجان پلیس وارد عمل شده و یکی از دو نفر مظنون را دستگیر کرده و نفر دوم توسط پلیس هوشیار کلیبری دستگیر و تحویل پلیس راه آهن می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر گفت: در این همکاری مشارکتی و عملیات موفق، پلیس مقادیری کالای قاچاق ممنوعه  کشف کرده و هر دو متهم به همراه اقلام مکشوفه و پرونده امر تحویل مقامات قضایی شدند .

وی از عموم هموطنان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هر گونه اقدامات و حرکات مشکوک و مخل امنیت عمومی و اجتماعی با شماره تلفن 110 پلیس تماس گرفته و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را با شماره 197 اطلاع رسانی کنند.

 

1
1