- ارسال کننده: طاهر مختاری تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۶

دومین فستیوال موسیقی مقامی فجر آذربایجان(خرید بلیط و زمانبندی اجراها)

   دومین فستیوال موسیقی مقامی فجر آذربایجان

(خرید بلیط و زمانبندی اجراها)

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، این جشنواره که قرار است روزهای 29 و 30 بهمن و نیز اول اسفندماه برگزار شود، یکصد نفر از هنرمندان متشکل از هنرمندان بخش آواز و تکنوازی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

   وی با تاکید بر اینکه عواید حاصل از فروش بلیط های انی جشنواره در اختیار کودکان مبتلا به سرطان قرار خواهد گرفت ابراز امیدواری کرد  از این رهگذر، ادای دینی به کودکان بستری شده در این حوزه صورت گیرد.

   بلیط های این جشنواره از روز یکشنبه 27 بهمن ماه از طریق روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به فروش خواهد رسید و عواید آن در اختیار بیمارستان کودکان قرار خواهد گرفت.

    سیدرضا علوی همچنین افزود: در این دوره 162 اثر از هشت استان کشور شامل آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، البرز، تهران و قزوین ارائه اثر نمودند که این، نشان از اعتماد هنرمدان به جشنواره است.
   وی ادامه داد: هیات بازبینی بعد از چهار روز بازبینی در نهایت 99 اثر برای اجرا در ایام جشنواره را مورد تایید قرار داد که اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه را در روزهای گذشته اعلام شده است.
   وی خاطر نشان کرد: در بخش جنبی نیز چند کارگاه برای مهارت افزایی هنرمندان در نظر گرفته شده است. همچنین اجراهای ویژه برای خردسالان، پیشکسوتان و روشندلان برگزار خواهد شد که این اتفاق در خلال سه روز جشنواره اتفاق خواهد افتاد. تجلیل از دو نفر از اساتید برجسته موسیقی از دیگر بخش های این جشنواره خواهد بود.
 

 

   شایان ذکر است آقای محمد رضا مختاری نیز در این فستیوال از شهرستان میانه در بخش تک نوازی تار به هنر نمایی خواهد پرداخت.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از زمانبندی اجراها با روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تماس بگیرید.

 

 

نشانی سایت  http://honar.tabriz.ir  شماره تماس مدیریت روابط عمومی   3370688- 0411

نشانی: تبریز خیابان آزادی جنب مسجد طوبی مجموعه مفاخر آذربایجان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز 

 

به دوستان و بخصوص علاقه مندان موسیقی اصیل آذربایجانی پیشنهاد می شود که حتماً در صورت امکان در روزهای یاد شده برای استفاده و لذت از اجرای زنده هنرمندان برجسته موسیقی آذربایجانی، فرصت را غنیمت شمرده و در این فستیوال شرکت نمایند.

 

 

55555555555

 

55555555555

 

1
1