- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۵

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: شهامت و معرفت دو بال عروج شهدا به عالم باقی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: شهامت و معرفت دو بال عروج شهدا به عالم باقی است.

 

 سید شهاب الدین حسینی روز جمعه در چهارمین یادواره 24 شهید طلبه و روحانی میانه و هفتمین سالگرد شهادت آیت الله حامدی امام جمعه فقید میانه افزود: بزرگان دین از جمله رهبرمعظم انقلاب همواره بر برگزاری یادواره های شهدا تاکید دارند تا شمیم و عطر شهادت در فضای جامعه ای که تشنه از آموزه های دین است، همیشه زنده باشد.

وی خدمت به شهدا و نشر فرهنگ جهاد و شهادت را وظیفه ای همگانی دانست و اظهارکرد: حفظ و احیای یاد و خاطره شهدا کار شایسته ای است که اگر نباشد شهدا و اهداف مقدس آنها در جامعه رو به فراموشی خواهد رفت.
امام جمعه میانه نیز در این مراسم با بیان اینکه روحانیت تشیع فقط تبلیغ نیست، یاد و خاطره 44 هزار و 363 شهید طلبه و روحانی در کشور را گرامی داشت و گفت: تعداد زیاد شهدای روحانی نمایانگر پیشرو بودن این قشر از جامعه در امر جهاد و شهادت در راه خداست.

حجت الاسلام حامدی از آغاز ثبت نام برای علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه خبرداد و افزود: ثبت نام برادران در حال انجام است و تا اواسط اسفند ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به حوزه علمیه شهید آیت الله حامدی مراجعه کنند، گفت: خواهران نیز می توانند از 26 بهمن برای ثبت نام و کسب اطلاعات ضروری به حوزه علمیه زینبیه این شهرستان مراجعه کنند

1
1