- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۴

راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس دشمنان و امید دوستان انقلاب اسلامی شد

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن امسال موجب یاس دشمنان و خشنودی و امید دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان شد.

 

به گزارش ایرنا، آیت الله محسن مجتهدشبستری روز پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای زینبیه و ثارالله شهر میانه، اظهار کرد: به رغم هجمه های تبلیغاتی و تحریم های ظالمانه در راهپیمایی 22 بهمن امسال همگان شاهد وفاداری ملت ایران به نظام و ارزش های آن بودند.

وی اضافه کرد: این حضور حماسی در حالی شکل گرفت که یاوه گویی های دشمن از هر طرف به گوش می رسید، اما لطف خداوند شامل حال ملت ایران شد و باز هم حماسه ای دیگر برای مایوس شدن دشمنان انقلاب و نظام خلق گردید.
آیت الله مجتهدشبستری شهادت دختران دانش آموز مدارس زینبیه و ثارلله میانه در دوران دفاع مقدس را فاجعه ای عظیم دانست و گفت: باید یاد شهدا و جنایات دشمن بعثی که از سوی استکبار حمایت می شد، همواره در یادها بماند و در این خصوص برگزاری همه ساله یادواره شهدای زینبیه و ثارالله می تواند به ثبت مطلوب این واقعه تلخ در تاریخ کمک کند.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدای گران بها به رنگ ثابت زندگی روزمره ما تبدیل شود، چرا که مساله شهدا مساله شخص نیست بلکه بحث جهاد و جان دادن در راه اسلام و آرمان های آن در میان است.

به گزارش ایرنا، امام جمعه میانه نیز در این دیدار به تاثیر معنوی یادواره شهدای زینبیه و ثارالله اشاره کرد و از پرداخت مناسب صدا و سیمای استان به آن قدردانی کرد و گفت: امسال پیام ریاست جمهوری برای این یادواره به غنی تر شدن همایش افزود.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی درخواست کرد مسوولان شهرستان میانه را در عملی شدن درج این واقعه مهم تاریخی در تقویم کشور و درج آن در کتب درسی و ثبت ملی یاری کنند.

 

1
1