- ارسال کننده: اشکان ثانی تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۲

راهپیمایی روز 22 بهمن شهرستان میانه برگزار شد + گزارش تصویری

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده و با شکوه مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان میانه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.دقایقی قبل راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۲ با حضور پرشور مردم شهرستان میانه از میدان معلم شروع و پس از عبور از خیابان امام  در میدان آزادی  گرد هم آمدند.

راهپیمایان با مشتهای گره کرده و با خروشی بی سابقه چنان بر سر آمریکا، انگلیس و اسرائیل فریاد زدند که کاخ نشینان و استکباریان را به لرزه انداخته و پایه های استعمار، استثمار و استکبار را  در هم شکستند و بار دیگر با خلق حماسه ای سیاسی، فجری دیگر آفریده و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتند.
 

 

   حماسه آفرینان امروز همچون حماسه آفرینان دهه فجر 57 که شعار می دادند " مرگ بر بختیار؛ نوکر بی اختیار" ، آمریکا را نوکر بی اختیار اسرائیل خطاب کرده و فریاد می زدند " مرگ بر آمریکا؛ نوکر بی اختیار" و از ملت مظلوم و مسلمان که مورد ستم و تجاوز کشورهای استکباری قرار گرفته اند حمایت کرده و با سر دادن شعارهایی پشتیبانی خود را از آنان اعلام می داشتند.

در این اجتماع پرشور حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه به سخنرانی پرداخت و این مراسم باشکوه با قرائت قطعنامه ای که پس از قرائت هر بند آن راهپیمایان با صدای تکبیر آن را مورد تایید قرار می دادند به پایان رسید.

نظر و لایک یادتون نره

 

1
1