- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۲

عشایر آذربایجان شرقی از تخفیف 10 درصدی بیمه برخوردار می شوند

میانه ، تبریز - ایرنا - مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عشایر باید نسبت به بیمه خود در فرصت باقی مانده اقدام نمایند، از تخفیف 10 درصدی بیمه عشایر تا بهمن ماه سالجاری و نبود شرط سنی در این زمینه خبر داد.

 

به گزارش ایرنا، محمدحسن آل هاشم روز دوشنبه در جشن عشایر شهرستان میانه در روستای حلاج سفلی، گفت: برنامه راهبردی افق 1404 تهیه و تنظیم و در شورای برنامه ریزی استان نیز تصویب شده است.

وی افزود: اختصاص یک درصد از اعتبارات توسعه ملی به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی و عشایری توسط نمایندگان به تصویب رسیده و در سال 93 عملی خواهد شد. 
فرماندار شهرستان ویژه میانه نیز در این مراسم با بیان اینکه ما برای زندگی نیازی به آمریکا و اسراییل نداریم، گفت: بهره برداری صحیح از امکانات و پتانسیل های داخلی سبب خودکفایی همه جانبه کشور ماست.

تقی خلفاپور با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند، اظهارامیدواری کرد با همت و تلاش عشایر، کشاورزان، مسوولان و دولتمردان در تمام حوزه ها به خودکفایی برسیم تا به کشورهای دیگر محتاج نباشیم.
جشن عشایر شهرستان میانه با موضوع نمایش زندگی و کوچ آنها با اجرای برنامه های مختلف از جمله کشتی محلی، موسیقی محلی، پخت نان سنتی و دیگر برنامه ها برگزار شد.

 

1
1