- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۰/۰۷/۲۴

چند آگهی مناقصه و مزایده سازمان حمل و نقل همگانی

آگهی مناقصه(نوبت اول مرحله اول) احداث ساختمان اداری سازمان حمل و نقل همگانی

سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه به استناد مجوز مورخ 11/7/90 هیأت مدیره محترم سازمان و مصوبه شماره  852 ـ7/7/90 شورای محترم اسلامی شهر میانه در نظر دارد احداث ساختمان اداری سازمان را از طریق آگهی مناقصه عمومی به یکی از شرکتهای دارای رتبه بندی ابنیه واگذار نماید.

لذا از کلیه شرکتهای واجدالشرایط دعوت می گردد ظرف مدت 17 روز از تاریخ انتشار آگهی(23/7/90)جهت اخذ مدارک شرکت در مناقصه به واحد اداری و مالی سازمان واقع در پایانه جدید مسافربری میانه مراجعه فرمایند.

--------------------------------------------

آگهی مناقصه(نوبت اول مرحله اول) اجرای طرح کارت پارک شهر میانـه

سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه به استناد مجوز مورخ 21/4/90 هیأت مدیره محترم سازمان و مصوبه شماره 852 ـ7/7/90 شورای محترم اسلامی شهر میانه در نظر دارد طرح کارت پارک را در خیابانهای امام خمینی(ره) حدفاصل میدان آزادی تا میدان طالقانی و میدان آزادی تا درب ورودی بیمارستان امام خمینی(ره) نرسیده به پمپ بنزین و خیابان شهید میانجی از تقاطع سرآسیاب تا میدان آزادی را بصورت یکطرفه و حدفاصل میدان نماز تا تقاطع سرآسیاب و خیابان معلم شمالی حدفاصل تقاطع خیابان خیام تا میدان معلم را بصورت دوطرفه به یکی از شرکتهای خدماتی واجدالشرایط واگذار نماید.

لذا از کلیه شرکتهای مذکور دعوت می گردد ظرف مدت 17 روز از تاریخ انتشار آگهی(23/7/90)  جهت اخذ مدارک شرکت در مزایده به واحد اداری و مالی سازمان واقع در پایانه جدید مسافربری میانه مراجعه فرمایند.  

--------------------------------------------

آگهی مناقصه(نوبت اول مرحله اول) واگذاری امتیاز آژانس مینی بوس

سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه به استناد مجوز مورخ 6/2/90   هیأت مدیره محترم سازمان و مصوبه شماره 852 ـ 7/7/90  شورای محترم اسلامی شهر میانه در نظر دارد امتیاز یک واحد آژانس مینی بوس را به افراد واجدالشرایط واگذار نماید.

متقاضیان ظرف مدت 17 روز از تاریخ انتشار این آگهی(23/7/90)  می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مدارک شرکت در مزایده به واحد اداری و مالی سازمان واقع در پایانه جدید مسافربری میانه مراجعه فرمایند.

1
1