- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۰

شهید محمد برزگر

 

وصیت نامه شهید محمد برزگر

 

شهید محمد برزگر (برادر شهید علی برزگر)

متولد: سال 1343 در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی

تاریخ شهادت: سال 1362

محل شهادت: فکّه

عملیات: والفجر مقدماتی

بسم الله الرحمن الرحیم

((عین خوش))[نام منطقه جنگی]

فَمَن کَانَ یَرجُو لِقَاءَ رَبِّهِ فَلیَعمَل عَمَلًا صَالِحًا وَلَا یُشرِک بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدًا (سوره الکهف -110)

پس هر کس به لقای پروردگار خود امید دارد باید به کار شایسته بپردازد و هیچ کس را در پرستش پروردگارش شریک نسازد

دشمنان انسان بدانند که از دریای سرخ عاشورا وضو ساخته و بر پهنه کربلا ایستاده ایم تا نماز عشق بخوانیم .

شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی

بارخدایا ترا شکر گزارم که به من این فرصت را داده ای که با تو راز و نیاز کنم.

معبودا می ترسم آن طور که شایسته روبرو شدن غلام با صاحب است، با تو روبرو نشوم. و میترسم که در قیامت مرا شفاعت نکنی و در عذاب بمانم.

با خدایا با تمام وجودم از تو می خواهم که گناهانم را که بیش از حد و زیاد می باشد بیامرزی، زیرا ما جز تو کسی را نداریم و هیچ نیرومندی را یارای برآوردن نیازهای ما نیست.

بار خدایا از تو می خواهم که مرا به راه راست هدایت کرده و در ادامه دادن این راه توفیق نصیبم نمایی.

خدایا انقلاب ما را، با زنده نگاه داشتن امام امت، رهبر مسلمین و مستضعفین و رهبر جبهه حق علیه نفاق و کفر جهانی تا آخر یاری فرما. بار خدایا از بارگاه مبارک تو می خواهم که مرا توفیق شهادت در راهت، عطا بفرمایی و ای بارالها ما را در ادامه راه شهدای مظلوم حزب الله شهید بهشتی ها، رجائی ها، با هنرها، مدنی ها، دستغیب ها، صدوقی ها، اشرفی ها و هزاران شهید دیگر، موفق بفرما و ما را در این راه سرخ و خونین، هدایت و راهنمایی بفرما.

همانطوری که بر هر مسلمانی واجب است قبل از مرگ وصیت نامه ای داشته باشد من خودم را موظف دیدم که چند سطری به عنوان وصیت نامه بنویسم. شهادت موهبتی عظمی از طرف پروردگار یکتا است که به بندگان عاشق و صالح خویش عطا می کند. ما به دنیا اعلام می کنیم که با دشمنان اسلام در هر کجا که باشند خواهیم جنگید و به آنها خواهیم فهماند که مسلمانان، دیگر بیدار شده اند و برنامه های استعماری و استثماری و استبدادی آنها بی تأثیر است.

براداران عزیز حزب الله قدر امام امت، این استوره تقوا، ایمان و شجاعت را که با رهبری های پیامبرگونه خویش جهان کفر شرق و غرب را در مقابل اسلام عزیز به زانو درآورده بدانید و در همه حال از او اطاعت کنید که قرآن می فرماید:

أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمرِ مِنکُم.

برادران حزب الله، شهدا که فدای اسلام عزیز گشته اند از شما انتظار دارند که راه خونین شان را ادامه دهید.

جوانان عزیز و حزب الله بروند و جبهه ها را پر کنن، زیرا امام جهاد را تکلیف شرعی نموده است.

برادران عزیز رزمنده این را بدانید که شهید مظلوم بهشتی و رجایی و باهنر و ... هزاران شهید چشم به راهند که شما راه کربلا را بگشایید و قدس عزیز را از دست این جنایتکاران حرفه ای نجات دهید، و به آمریکا و شیطانهای کوچکش بفهمانید که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. و ما با خدای خویش عهد می بندیم که تا نجات کربلا و قدس و تا رهایی مستضعفان جهان از زیر چکمه های دژخیمان آمریکا و روسیه به نبرد آزادیبخش خود ادامه خواهیم داد. و در این راه شهادت برای ما، مایه بسی افتخار است.

برادران عزیز از ولایت فقیه که لازمه حفظ اسلام از شر متعرضین و شیاطین است پیروی و اطاعت محض کنید تا نزد خداوند تعالی و حضرت رسول (ص) و ائمه (ع) روسفید باشیم.

شهادت یک آرزوی شیرین و مهم برای یک جوان مسلمان است، لحضه دیدار عاشق و معشوق است و چه شیرین است این لحظات.

این را بدانید که من آگاهانه راهم را انتخاب کرده ام و هر طوری که شده این راه را خواهم پیمود. و خدای بزرگ را شاهد می گیرم که ما به اسلام و امام عزیزمان وفادار خواهیم ماند.

برادران عزیزم تقوا را رعایت کنید. ازغیبت، بدگویی، تهمت و دروغ شدیداً خودداری کنید که ریشه اکثر گناهان کبیره و بدیها و پستیها، این گناهان می باشند

و اما شما ای پدر و مادر مهربانم مرا ببخشید که نتوانستم زحمات و خوبیهایتان را جبران کنم و از این لحاظ از شما عذر میخواهم. اما ای پدر و مادر و خواهرانم، این را بدانید که باید شما کاری کنید که در نزد رسول خدا (ص) و فاطمه زهرا (س) رو سفید باشید و نباید غمگین باشید که این باعث شادی دشمن است.

در مرگ من گریه نکنید، اگر می گریید بر اباعبدالله الحسین بگریید که پس از تحمل چند روز بی آبی شدید، تمام افراد و اقوامش را جلوی چشمانش شهید کردند. و بعد خودش را شهید کردند و افتخار کنید که فرزندتان را به خاطر رضای خدا تقدیم الله نموده اید.

بار خدایا ما را یاری ده تا هوای نفس خویش را مغلوب عمل و ایمان خویش سازیم.

خدایا امام عزیزمان را تا جهانی شدن اسلام و ظهور حضرت مهدی (عج) برای اسلام نگهدار.

خدایا ما را که رسالت ادامه راه شهدا بر دوشمان است هدایت فرما و ما را از شهدای راه خودت قرار بده.

در خاتمه از تمام دوستان درخواست حلیّت دارم.

«أَلَا إِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ المُفلِحُونَ»

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار. از عمر ما بکاه و بر عمر او بیافزا.

«می جنگیم، می میریم، سازش نمی پذیریم»

 

1
2
1 2