- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۱۱/۱۸

جناب آقای نعمت زاده، ریاست محترم شورای شهر میانه

جناب آقای نعمت زاده، ریاست محترم شورای شهر میانه

با سلام و احترام:

بدینوسیله به استحضار می رساند با توجه به اینکه اکثر ساکنان اطراف مسجد جامع بالاخص کوچه اصلی مشرف به کوچه قره داغی(قاراداغلی) از ساکنان بسیار قدیمی بوده و اکثرا هم دوران کهولت خود را می گذرانند، به علت عدم امنیت لازم در این منطقه، شبها دچار وحشت شدیدی از طرف دزدان جوانی هستند که نیمه های شب به منازل آنان یورش می برند و آنها هم با این وضعیت پیری، مانده اند درد خود را به چه کسی بگویند!

سالهاست که شهرداری میانه در سخنان خود خبر از خرید خانه های اطراف مسجد جامع داده است و بسیاری از کاندیداهای شوراها هم در سخنان خود به این موضوع مهم اشاره نموده اند ولی گویا همه اینها به ظاهر بوده و هیچ حرکتی در این مورد انجام نگرفته است!

اگر جان این عزیزانی که اکثر آنها به جنابعالی رای اعتماد داده اند مهم نیست، و یا اینکه در این مورد کاری از دست جنابعالی و دیگر اعضای شورا بر نمی آید، در یک مطلبی به اطلاع ما برسانید تا درد دل این عزیزان را به مقامات بالاتر طی یک نامه ای با امضای اهالی محترم این منطقه برسانیم.

اخیرا چندین حمله به خانه های این عزیزان از طرف دزدان انجام گرفته است که اگر مایل باشید بنده چند نفر از این ساکنین را برای گزارش دهی در این مورد به دفتر جنابعالی راهنمایی کنم؟

1
1