- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۱/۱۴

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی(تذکر مددی نماینده مردم میانه به رییس جمهور)

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ضرغام صادقی در نشست علنی امروز (دوشنبه 14 بهمن) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد که به شرح ذیل است:

تذکر عبدی و مشهدی‌عباسی نمایندگان مردم خرم‌آباد و دماوند به رییس‌جمهور درباره عدم اختصاص سبد کالا به افراد جویای کار و کشاورزان و روستاییان

تذکر منوچهری نماینده مردم پاوه به وزیر علوم درباره احداث دانشکده مهندسی در شهرستان پاوه

تذکر جوکار نماینده مردم یزد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اقدام عاجل علیه رسانه‌هایی که افراد مجرم را موجه در افکار عمومی به تصویر می‌کشد

تذکر محبی نماینده مردم سنقر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا سبد کالای ارزاق به تمامی خانواده‌هایی که درآمد پایین دارند یا درآمد ندارند مانند افراد بیکار، روستاییان و کارگران روزمزد تعلق نگرفته است.

تذکر مددی نماینده مردم میانه به رییس‌جمهور درباره بی‌اعتنایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به یادواره شهدای 10 بهمن، همچنین عدم ساماندهی مزار شهدا در شهرستان میانه و بی اعتنایی به آن‌ها برای دعوت به مجالس.

تذکر محمدی نماینده مردم قزوین به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ضرورت تخصیص سبد کالای ایرانی به همه اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد به ویژه کارگران ساختمانی و کسانی که درآمدهای زیر یک میلیون تومان دارند.

تذکر حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به رییس‌جمهور درباره ضرورت رعایت عدالت در توزیع سبد کالا و رفع نگرانی‌های مردم کم‌درآمد.

تذکر کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به وزیر اقتصاد و دارایی درباره نظارت کافی بر ارائه اوراق حق تقدم از سوی بانک مسکن و جلوگیری از فعالیت دلالان اوراق وام بانک مسکن

تذکر بیرانوند نماینده مردم بروجرد به وزیر نیرو: چرا مطالعه و اجرای سد بروجرد تعطیل شده در حالیکه قبلا صاحب ردیف بوده است.

تذکر امیرآبادی نماینده قم به وزیر نیرو درباره دلایل تاخیر در آبگیری سد کوچری و مشکل کم آبی قم

تذکر هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم میناب به وزیر راه و شهرسازی درباره ناامن بودن مسیر ارتباطی میناب به جاسک به دلیل وجود شترهای رها شده و بروز تصادفات منجر به فوت، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره عدم تکمیل احداث مجتمع‌های فرهنگی و هنری حوزه انتخابیه، به وزیر آموزش و پرورش درباره تسریع در ادغام آموزش و پرورش شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

تذکر حسینی نماینده مردم قائمشهر به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه مردم منطقه حوزه انتخابیه به ویژه روستاییان از ظلم منابع طبیعی به تنگ آمدند.

تذکر اسفنانی نماینده مردم فریدن و چادگان به وزیر کشور درباره علت عدم اقدام در بازگرداندن پنج منطقه حوزه انتخابیه که به اشتباه جزو استان چهارمحال و بختیاری قلمداد شده است و علت عدم اقدام در خصوص معرفی معاون سیاسی استاندار اصفهان، به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره علت عدم تامین پزشک متخصص به خصوص رادیولوژی و سونوگرافی در حوزه انتخابیه،‌ به وزیر آموزش و پرورش درباره علت عدم پرداخت معوقات بازنشستگان آموزش و پرورش.

تذکر خصوصی ثانی نماینده مردم صومعه‌سرا به وزرا  و رییس‌جمهور: دستور سریع به وزرا جهت رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان بارش‌های اخیر.در حوزه انتخابیه

تذکر جعفری نماینده بجنورد به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره علت عقب ماندن دانشگاه بجنورد در بعدهای کمی و کیفی، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره علت عدم راه‌اندازی فرهنگ و ارشاد شهرستان راز و جرگلان، به وزیر امور خارجه دربارهعلت دیدارهای مکرر با جان کری به رغم گستاخی‌های او در تهدید نظامی و ادامه تحریم‌ها.

تذکر کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به وزیر آموزش درباره جلوگیری از عملیاتی شدن ایده‌های آموزش زبان به زبان مادری و توجه خاص به زبان کشور

تذکر تامینی نماینده مردم رشت به وزیر راه و شهرسازی درباره عدم توجه به شانه‌های خاکی راه‌های شهرستان رشت و به رییس‌جمهور درباره نارضایتی از توزیع ناعادلانه سبد کالا.

تذکر علوی نماینده مردم سنندج به وزیر ورزش درباره بی‌توجهی به ورزش استان علیرغم استعدادهای ورزشی در استان و مغفول ماندن اتمام پروژه‌های ورزشی در حوزه انتخابیه، به وزیر نیرو درباره عدم اتمام سدهای در دست اجرا.

تذکر حسینی نماینده مردم زابل به رییس‌جمهور درباره عدم توجه به محرومین، کارگران، روستاییان و کشاورزان و اقشار کم‌درآمد در اختصاص سبد کالا.

تذکر خسروی نماینده مردم تربت حیدریه به رییس‌جمهور درباره علت اینکه چرا سبد کالا به قشرهای بسیار نیازمند به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح تعلق نگرفته است، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه چرا تنها مجتمع فرهنگی شهرستان تربت حیدریه پس از هشت سال با هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی هنوز تکمیل و تجهیز نشده است.

تذکر مقیمی نماینده  مردم بهشهر به وزیر آموزش و پرورش درباره تسریع در پرداخت دیون فرهنگیان بازنشسته.

تذکر سجادی نماینده مردم فریمان، سرخس و احمد‌آباد به وزیر راه و شهرسازی درباره عدم توجه به راه سرخس - مشهد، به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره عدم پرداخت یارانه علوفه و شیر سهم دولت به گاوداران.

تذکر سالک نماینده مردم اصفهان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره رعایت عدالت در سبد کالا و لزوم توجه به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران.

تذکر ناصری، یوسفیان‌ملا، نجف‌نژاد، فیاضی، شریعت‌نژاد، نیازآذری نمایندگان بابل، آمل، نور، تنکابن به وزیر کشور درباره جلوگیری از تجزیه شبه جزیره میانکاله.

تذکر حیدری طیب و آصفری نمایندگان کرمانشاه و اراک به رییس‌جمهور درباره تبعیض در توزیع سبد کالا به افراد محروم و نیازمند جامعه.

تذکر کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت به وزیر راه و شهرسازی: با توجه به برف شدید در مناطق گیلان نیاز به تشکیل ستاد بحران جهت حفظ جان مردم است.

تذکر عزیزی فارسانی نماینده مردم اردل به وزیر راه و شهرسازی درباره ضرورت بازگشایی جاده‌های روستاهای شهرستان اردل، به وزیر کشور درباره ضرورت رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت زلزله زدگان شهرستان کوهرنگ و پرداخت خسارات.

تذکر اسماعیلی نماینده مردم زنجان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت عدم توزیع سبد کالا در بین روستاییان.

تذکر ندیمی نماینده مردم لاهیجان به رییس‌جمهور درباره بازنگری در سبد کالا از جهت حد نصاب قیمتی و افراد تحت شمول.

تذکر عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب به وزیر ورزش درباره عدم توجه به پروژه‌های نیمه تمام.

تذکر حسینی، عیسی‌زاده، مددی نمایندگان مردم میانه، میاندوآب و شاهین‌دژ به وزیر نفت درباره  عدم برنامه‌ریزی برای تحقق برنامه پنجم توسعه در راستای گازرسانی روستاها.

تذکر قادری نماینده مردم شیراز به رییس‌جمهور درباره ابلاغ تقسیمات جدیدی کشوری به بخش‌های حوزه انتخابیه.

تذکر نقوی حسینی نماینده مردم ورامین به وزیر جهاد کشاورزی درباره علت عدم پیگیری حقوق کشاورزان در تامین نهاده‌های کشاورزی.

تذکر منوچهری نماینده مردم پاوه به وزیر جهاد کشاورزی درباره حمایت جدی از سرمایه‌گذاران واحدهای مرغداری و گاوداری و باغداران منطقه اورامانات، به وزیر نفت درباره تسریع در گازرسانی به روستاهای منطقه حوزه انتخابیه، به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ساماندهی توزیع سبد کالای یارانه‌ای و توجه به اقشار کم درآمد و مناطق محروم، به وزیر اقتصاد و دارایی درباره رسیدگی به شکایات پیله‌وران و تجار منطقه اورامانات به دلیل وضع مالیات‌های سنگین.

تذکر جعفری، مشهدی عباسی و آقاجری نمایندگان مردم بجنورد، دماوند و بندر ماهشهر به وزیر امور خارجه درباره علت مخفی‌کاری در خصوص مذاکرات مکرر با مسئولین آمریکا و به ویژه وزیر خارجه آن کشور.

تذکر آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تسریع در احقاق حقوق کسانی که سبد کالا شامل حال‌شان نشده و مستحق این خدمت هستند.

تذکر اکبریان و کولیوند نمایندگان مردم کرج به وزیر راه و شهرسازی درباره رسیدگی به مشکلات قطار کرج به مشهد و کرج به تبریز، به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره حمایت از شرکت‌های قطعه‌ساز

تذکر ندیمی نماینده مردم لاهیجان به وزیر کشور، نیرو و نفت درباره بازنگری در خدمات به آسیب‌دیدگان بخش سیاهکل و دیلمان.

تذکر حسینی نماینده مردم سیستان به وزیر راه و شهرسازی درباره عدم آسفالت راه‌های خاکی منطقه حوزه انتخابیه.

تذکر مددی نماینده مردم میانه به رئیس جمهور درباره عدم توجه به ساماندهی مزار شهدا در حوزه انتخابیه

تذکر سودانی نماینده مردم اهواز به وزرای تعاون و صنعت درباره بازنگری عاجل در نحوه توزیع سبد کالا.

تذکر ثروتی نماینده مردم بجنورد به رییس‌جمهور درباره لزوم برنامه‌ریزی صحیح و شناسایی اقشار نیازمند برای اختصاص سبد کالا و توجه به روستاییان و بیکاران، به وزیر تعاون درباره مصوبه مجلس درباره تعیین و تکلیف مربیان فنی و حرفه ای

تذکر رهبر نماینده مردم تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اصلاح نحوه توزیع سبد کالا

تذکر عزیزی فارسانی نماینده مردم اردل به وزیر نیرو درباره ضرورت ابلاغ واجرای مصوبه شورای آب

تذکر رجبی نماینده مردم مینودشت به وزیر نفت درباره تسریع در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه

تذکر رضایی نماینده مردم جهرم به وزیر کشور و وزیر کشاورزی درباره عدم توجه به سرمازدگی باغات جهرم

1
1