- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۱/۱۲

ماخواهان تعامل با دیگر کشورها از موضع عزت و اقتدار هستیم

میانه ، تبریز - ایرنا - امام جمعه میانه با بیان اینکه ما خود را محصور نکرده ایم، اما مذاکره، صحبت و تعامل از موضع عزّت و اقتدار را می خواهیم زیرا اگر قرار بود زیر بار ذلت زندگی کنیم لازم نبود هشت سال دفاع را تحمّل و در شهرهای مان دانش آموزان به خاک و خون کشیده شوند.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با گرامیداشت دهه فجر و یادو خاطره شهدای انقلاب ، عزّت و اقتدار امروز ملت ایران را حاصل رشادت و ایثار مردمان غیور آن زمان دانست.

وی بر لزوم انتقال ارزش های اسلامی به نسل های آینده تاکید کرد و با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه شهدای زینبیه سند مظلومیت نظام هستند، افزود: خاطره این جنایت دشمن هیچگاه از ذهن مردم میانه و ایران پاک نخواهد شد. 

حجت الاسلام حامدی گفت: شهدا در روز قیامت امانتی را از ما مطالبه خواهند کرد، دقت کنیم خدای نکرده اعمالمان، حرکت هایمان، برنامه هایمان باعث شرمساری ما در روز قیامت و در محضر شهدا نباشد.

وی با بیان اینکه شهدا عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، افزود: ما این عزّت را به سادگی به دست نیاورده ایم که به سادگی هم آن را از دست بدهیم.

حجت الاسلام حامدی با تقدیر از تمام عوامل برگزاری همایش نیمکت های سوخته، هدف از این همایش را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و انتقال اهداف و آرمان ها و درس آزادگی برای نسل امروز و آینده ایران عنوان کرد.

 

1
1