- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۱/۱۲

خادمان امروز جامعه سنگرنشینان انقلاب هستند

 

 

تقی خلفاپور روز شنبه با نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان زینبیه میانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب از جمله شهدای زینبیه و ثارالله اظهار امیدواری کرد که این مکان مقدس همواره حافظ قداست و پیام شهدای گرانقدر باشد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما در این مدرسه روی خون شهدا راه می روید، خونی که با خون انسان های معمولی قابل قیاس نبوده و بر شما وظیفه است که در سنگر علم و اخلاق الگوی دانش آموزان دیگر مدارس باشید.

خلفاپور با اشاره به اینکه شهدای دانش آموز زینبیه و ثارالله جز قلم و کتاب سلاح دیگری نداشتند، افزود: 32 شهید مدرسه زینبیه با مظلومیت تمام در سنگر مدرسه به خاطر گرامیداشت دهه فجر و به جرم پشتیبانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما همطراز امامزادگان هستند از مسوولین آموزش و پرورش خواست دانش آموزان را به زیارت مزار شهدا برده و برای انتقال باورها و ارزش های شهدا به نسل جدید برنامه های مختلفی اجرا کنند.
فرماندار میانه با بیان اینکه باید صدای مظلومیت شهدای زینبیه و ثارالله را به گوش جهانیان برسانیم، گفت: هر چند که امروز هیچ بمب و موشکی به سمت ما شلیک نمی شود اما برخی از حرکات دشمن خطرناکتر از شلیک موشک است.