- ارسال کننده: حسن گل محمدی تاریخ: ۹۲/۱۱/۱۱

لغو اجرای برنامه جنگ شادی ویژه دهه فجر

لغو اجرای برنامه جنگ شادی ویژه دهه فجر

نمایش به اطلاع مردم شریف شهرستان میانه می رساند اجرای برنامه جنگ شادی که قرار بود از 12 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر هلال احمر میانه روی سن برود لغو گردید.

اسلام عزتی سرپرست گروه هنری و مدیر برنامه جنگ بزرگ فجر شادی با تبریک پیشاپیش فرارسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی این خبر را اعلام کرد و گفت: به علت ناهماهنگی بین مسئولین ستاد دهه فجر شهرستان میانه و نهادهای نظارتی مجوز لازم برای اجرای این برنامه صادر نگردید و در نتیجه اجرای برنامه لغو گردید.

عزتی افزود: گروه نمایش کمیک و گروه موسیقی گونش در مدت 10 روز با جدیت و تلاش زیاد توانسته بودند برنامه را به بهترین شکل آماده اجرا نمایند ولی متأسفانه ستاد دهه فجر شهرستان که قول اخذ مجوز لازم برای اجرای برنامه داده بود نتوانست این مجوز را از نهادهای نظارتی دریافت کند و درنتیجه اجرای برنامه منتفی شد.

کمدین نام آشنای میانه با تشکر صمیمانه از هنرمندان عضو گروه های کمیک و گونش که با تمام وجود خود را آماده مشارکت در جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی کرده بودند از آنان و از مردم شریف میانه که با تماس ها و پیام های خود استقبال گسترده ای از برنامه به عمل آورده بودند عذرخواهی کرد و گفت: انشاالله در فرصت های خوبی که قرار است در دولت تدبیر و امید پیش روی هنرمندان متعهد کشور گشوده شود فرصت خدمت به مردم و نشاندن گل لبخند و امید بر لبهای آنان را خواهیم یافت.

1
2
1 2