- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۱/۱۱

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهان است

 
میانه خبرگزاری مهر:امام جمعه میانه گفت: تنها رمز پیروزی مردم ایران در برابر جهانخواران و ایادی استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام حامدی در خطبه های نماز این هفته میانه با اشاره به اقتدار کشور ایران در منطقه و جهان با توجه به کارشکنی های حاکم موفقیت های بدست آمده را در سایه رهبری عالی قدر و وحدت میان مسئولین و مردم دانست .

 امام جمعه میانه گفت:داشتن حکومت اسلامی  آرزوی دیرینه مردم ایران بود  و قرار گرفتن و زندگی کردن در چنین حکومتی یک نعمت بزرگ الهی است و ما باید شکر گذار و انتقال دهنده مفاهیم انقلاب به نسل های بعدی باشیم.

وی  با بیان این موضوع که نماز جمعه خود یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلاماست افزود: زمانی بود که مردم نمیتوانستند به راحتی عزاداری و عبادت کنند و این در حالی بود که زمینه گناه و فساد در جامعه موج میزد ، شرایط کنونی قابل مقایسه با آن دوران نیست تلاش و برای هرچه بهتر شدن وضعیت جامعه بخصوص در بخش فرهنگ باید  مردم  و مسئولین  تلاش کنند.

حجت الاسلام حامدی با اشاره به این موضوع که شهدا حق بزرگی بر دوش ملت ایران دارند خاطرنشان کرد ؛ مردم شریف شهرستان میانه نیز همانند سایر هموطنان موظف به پاسداری از خون شهیدان هستند.

وی ناتوانی دشمن در مقابله با رزمندگان را عامل هجوم آوردن به بمباران نقاط شهری و مدارس و کشته شدن افراد بی دفاع و مظلوم که مدارس زینبیه و ثارالله نمونه بارز آن بود ،دانست .

 امام جمعه میانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بهمن ماه بخصوص شهدای مظلوم مدارس  زینبیه و ثارالله و پاسداران شهید مدافع حریم هوایی شهر میانه , از عوامل اجرا کننده یادواره شهدای زینبیه و ثارالله که چهارمین سال برگزاری خود را پشت سر گذاشت ، تقدیر و تشکر کرد .

 حامدی ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت خواند و افزود ؛ عزت بدست آمده ساده بدست نیامده است و مسئولان نظام موظف هستند از موضع اقتدار و قدرت با کشورهای غربی تعامل داشته باشند .

 
1
1