- ارسال کننده: کبیری علی تاریخ: ۹۲/۱۱/۱۰

دکتر مددی:شهدای دانش آموز،معلمان امروز تاریخ بشریت هستند

همایش نیمکت های سوخته به مناسبت سالگرد شهادت مظلومانه دانش آموزان شهید زینبیه و ثارالله میانه با حضور وزیر آموزش و پرورش،استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار شد.دکتر مددی طی سخنانی در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: شهدای دانش آموز دیروز، معلمان امروز تاریخ بشریت هستند.

وی با بیان اینکه باید جایگاه والای آموزش و پرورش را دریابیم، گفت: آموزش و پرورش نهادی است که در آن انسانی را به امانت می گیریم تا با ارزش های نظام اسلامی تعلیم دهیم.

مددی بر اقدامات لازم در راستای تحقق سند بنیادین چشم انداز آموزش و پرورش تأکید کرد و از وزیر درخواست کرد: برای پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان فرهنگی هماهنگی های لازم انجام و یکی از فرزندان بازنشستگان جایگزین آنان شود.دکتر مددی همنین در ادامه از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد تا لایحه ای به مجلس تقدیم کنند که طبق آن فرزندان فرهنگیان بازنشسته بجای والدین خود در آموزش و پرورش استخدام شوند.
نماینده پرتلاش مردم میانه در مجلس شورای اسلامی به مردم قدرشناس میانه مژده داد که بزودی کارهای اجرایی بانک سرمایه و خانه مهر بازنشستگان آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که بانک سرمایه و خانه مهر بازنشستگان از جمله طرحهایی بود که آقای مددی پیگیر آن بودند و اکنون این پیگیری ها نتیجه بخش بوده است.

نیمکت 1

نیمکت 2

نیمکت 3

نیمکت 4

نیمکت 5

1
1