- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۹

یادواره شهدای زینبیه و ثارالله برگزار میشود.

فرماندار میانه گفت: یادواره شهدای زینبیه و ثارالله از مهمترین برنامه‌های دهه فجر است بطوری که کسی نمی‌تواند راحت از کنار آن بگذرد.

mi2.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی- تقی خلفاپور که در جلسه شورای اداری شهرستان میانه سخن می‌گفت،ادامه داد:همایش 22 بهمن مهمترین حماسه سیاسی سال و آخرین حماسه سیاسی سال جاری محسوب می‌شود که حضور گرم مردم عنصر اصلی این حماسه است.22 بهمن رزمایش ملی مردم ایران است و مورد توجه و رصد کامل دشمن قرار دارد.

 

خلفاپور از قطعیت حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار آذربایجان‌شرقی و نیز مسئولان کشوری و استانی در مراسم یادواره شهدای زینبیه و ثارالله خبر داد.

 

محمدرضا مشایخی رئیس ستاد دهه فجر شهرستان میانه نیز در این جلسه از تدوین و تهیه برنامه‌ها از سوی کمیته‌های ستاد در موعد مقرر تقدیر کرده از ارسال به موقع برنامه‌ها به ستاد دهه فجر استان خبر داد و تمام برنامه‌های دهه فجر با محوریت کیفیت‌مداری و توجه به منویات مقام معظم رهبری به اجرا خواهد رسید.

 

وی از حضور گروه‌های هنری و کانون بسیج هنرمندان برای برگزارشدن هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر خبر داد و گفت: همایش شهدای زینبیه و ثارالله که از مهمترین و شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر به شمار می‌رود برای چهارمین سال پیاپی به صورت پرشور برگزارخواهد شد.

 

مشایخی خاطرنشان کرد:بر همه ما وظیفه است تا در قبال ادای دین به انقلاب و نظام به صورت جانی و مالی و با استفاده از تمامی امکانات و پتانسیل‌ها به برگزاری پرشکوه برنامه های دهه فجر بپردازیم.

 

1
1