- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۹

فرماندار میانه خبر داد اختصاص ۱۸ درصد بودجه ادارات میانه

فرماندار میانه خبر داد

اختصاص ۱۸ درصد بودجه ادارات میانه

خبرگزاری تسنیم: فرماندار میانه با بیان اینکه وضعیت بودجه سال‌های ۹۱ و ۹۲ از ویژگی خاصی برخوردار است، گفت: تاکنون فقط ۱۸ درصد از بودجه اختصاص یافته به شهرستان واریز شده اما امیدواریم تا پایان امسال مابقی نیز واریز شود.
 
فرمانداری

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میانه، تقی خلفاپور صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش ترکمانچای که در آن اعضای شورای اداری به بیان مشکلات در حوزه های مختلف پرداختند رفع و یا کاستن بسیاری از مشکلات را مستلزم اعتبارات ملی دانست و اظهار کرد: برخی از این موضوعات باید از طریق نمایندگان شهرستان پیگیری و اخذ اعتبار صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت بودجه ی سالهای 91 و 92 از ویژگی خاصی برخوردار است اعلام کرد: تا کنون فقط 18 درصد از بودجه اختصاص یافته به شهرستان واریز شده اما امیدواریم تا پایان امسال مابقی نیز واریز شود.

خلفاپور در مورد ساماندهی مزار شهدای ترکمانچای گفت: برای این کار مبلغی از اعتبارات فرمانداری ویژه اختصاص داده‌ایم که در صورت واریز این اعتبار به حساب شهرستان کار ساماندهی آغاز می‌شود.

بخشدار بخش ترکمانچای نیز با بیان مشکلات بخش ترکمانچای خواستار همکاری بانکها در ارائه وام برای تسریع در آماده سازی و تحویل مسکن مهر به متقاضیان شد .

حسین مرسلی در ادامه خواستار رفع مشکلاتی همچون بهسازی راههای ارتباطی، آب و فاضلاب روستایی، ساماندهی مزار شهدا، جلوگیری از قاچاق مواد مخدر ، تشکیل جلسه با موضوع آثار باستانی و باستان شناسی، ارائه خدمات تلفن دیجیتال و ADSL توسط مخابرات، ارائه ی وام خوداشتغالی و ازدواج برای جوانان و تقویت پوشش آنتن دهی تلویزیونی شد.

وی مشکل کمبود پزشک، کمبود آب شرب و رکود فعالیت شهرک صنعتی و مسکن مهر  را از دیگر مشکلات این بخش عنوان کرده و بهبود وضعیت مرکز بهداشت و درمان و افزودن بخش اورژانس به این مرکز را خواستار شد.

مرسلی اظهار کرد: در دیداری که اخیراً با  صومی ریاست علوم پزشکی استان داشتیم قول مساعد ایشان را در زمینه مشکلات و نیز داروخانه شبانه روزی اخذ کردیم.

حجت الاسلام یونس کیانی امام جمعه ترکمانچای نیز در این جلسه به مشکل بهداشت و درمان این بخش اشاره کرده و گفت: عامل اصلی کوچ مردم از جمله نیروی جوان از ترکمانچای نبود امکانات بهداشت و درمان در این بخش است که مسئولان امر باید به دلیل حساسیت موضوع نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

1
1