- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۶

حقوق و مزایا در دستگاه های دولتی متوازن نیست

نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از عدم توازن حقوق و مزایا در دستگاه های دولتی انتقاد کرد و گفت: این عدم توازن فاحش باعث عدم تحقق عدالت شده و دولت باید تفاوت ها را کاهش داده و این نقص را در بدنه ی خود جبران کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سید بهلول حسینیدر جلسه شورای اداری کندوان، عدالت در جامعه ی اسلامی را هدف اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرده و گفت: جامعه ی بدون عدالت و توام با تبعیض موجب رنجش مردم می شود و تلاش و هدف نظام اسلامی تامین حداقل های زندگی برای هر ایرانی است و باید به این مهم دست پیدا کند.

حسینی با اشاره به علت عدم تمایل جوانان به فعالیت در بخش خصوصی و میل به استخدام در بخش های دولتی  گفت: دلیل اصلی این امر عدم رعایت عدالت بین بخش های خصوصی و دولتی است، اگر بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرد و عدالت بین بخش ها رعایت شود جوانان به سمت فعالیت در بخش خصوصی سوق پیدا خواهند کرد .

نماینده مردم شهرستان میانه به موضوع هدفمندی یارانه ها پرداخت و تغییر در روش پرداخت یارانه ها را امری لازم و ضروری عنوان کرد .

حسینی یکی از اصلی ترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور و نبود اعتبار در بخش های عمرانی، بهداشت و درمان و سایر بخش ها را عدم ساماندهی به یارانه ها نام برد و خواستار بازبینی و تدبیر برای حل مشکل توسط دولت جدید شد .

1
1