- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۵

نماینده مردم میانه خواستار شد : توازن حقوق و مزایا در دستگاههای دولتی

نماینده مردم میانه در مجلس از عدم توازن حقوق و مزایا در دستگاه‌های دولتی انتقاد کرد و گفت: این عدم توازن باعث عدم تحقق عدالت شده و دولت باید تفاوت‌ها را کاهش دهد و این نقص را در بدنه ی خود جبران کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سید بهلول حسینی در جلسه شورای اداری کندوان، عدالت در جامعه ی اسلامی را هدف اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرده و گفت: جامعه ی بدون عدالت و توام با تبعیض موجب رنجش مردم می شود و تلاش و هدف نظام اسلامی تامین حداقل های زندگی برای هر ایرانی است و باید به این مهم دست پیدا کند.

 

وی درباره «علت عدم تمایل جوانان به فعالیت در بخش خصوصی و میل به استخدام در بخش های دولتی» گفت: دلیل اصلی این امر عدم رعایت عدالت بین بخش‌های خصوصی و دولتی است، اگر بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرد و عدالت بین بخش‌ها رعایت شود جوانان به سمت فعالیت در بخش خصوصی سوق پیدا خواهند کرد.

 

وی به موضوع هدفمندی یارانه‌ها نیز اشاره و تغییر در روش پرداخت یارانه‌ها را امری لازم و ضروری عنوان کرد.

 

نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی یکی از اصلی‌ترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور و نبود اعتبار در بخش‌های عمرانی، بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها را عدم ساماندهی یارانه‌ها دانست و بازبینی و تدبیر برای حل مشکل توسط دولت جدید را خواستار شد.

1
1