- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۵

انتظار جامعه از پزشکان خدمت جهادی است

 

 

حجت الاسلام محمدرضا حامدی روز شنبه در نشست هم اندیشی جامعه پزشکی این شهرستان با مسوولان، ملت ایران را ملتی فهیم و پشتیبان نظام خواند و افزود: ملت ما همواره بهترین بوده و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکل بهداشت و درمان مشکلی همگانی است که در سایه تحریم ها بوجود آمده است، تنها راه حل را اراده جمعی، هماهنگی و حرکتی جهادی عنوان کرد.
امام جمعه میانه اظهارکرد: پزشکان ما علاوه بر وجدان کاری و وظیفه انسانی باورهایی دارند و در راستای خدمت به مردم از تلاش و کوشش دریغ نمی کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: محتوای انقلاب اسلامی خدمت به انسان بوده و دین اسلام نیز به آن تاکید دارد.
سید بهلول حسینی عمل نکردن به شعایر انقلاب را موجب نادیده گرفتن محتوای انقلاب خواند و تاکید کرد: همه باید علاوه بر اینکه مواظب انقلاب و حریم آن هستیم به دنبال دستوراتی که در دین اسلام آمده باشیم.

وی اظهار کرد: با این همه پزشک متخصص در شهرستان شاهد وضعیت نامطلوب بهداشت و نارضایتی مردم هستیم که این امر تنها در سایه حاکم شدن تعارفات در جامعه و تبلیغات بوجود آمده است که باید رفع شود.

1
1