- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۳

علم و توانایی از خصایص یک مدیر موفق است

علم و توانایی از خصایص یک مدیر موفق است

میانه ، تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه اخلاق نیکو، علم و توانایی از ویژگی های یک مدیر موفق است، گفت: نظارت و خط دهی اصلی ترین وظیفه مدیر است.

 

تقی خلفاپور روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان موفق بهزیستی دستگیری از افراد ناتوان را موجب رحمت خداوند دانست و افزود: حتی یک نگاه خوشایند به افراد ناتوان سبب دلگرمی آنهاست.

وی با تقدیر از مدیران موفق خانه سالمندان و موسسه نگهداری کودکان معلول ذهنی، مسوولیت آنها را سنگین خواند و گفت: سعه صدر تنها راه تحمل مشکلات موجود است.

خلفاپور خواستار تفهیم مشکلات این مجموعه ها به مردم از سوی مدیران و دعوت از آنها برای همکاری شد و اظهار کرد: استفاده از استادان مجرب، روحانیون و افراد توانمند جامعه و الگوگیری از دیگر مراکز موفق برای تعلیم و تربیت دختران خانه فرشته ها ضروری است.

رییس اداره بهزیستی میانه هم در این مراسم همکاری و همگرایی دیگر نهادها با این اداره را سبب ملموس تر شدن مشکلات و چاره اندیشی برای رفع آنها ذکر کرد.
حسن معصومی با بیان اینکه در سال 89، حدود 18 مرکز در این شهرستان فعال بود، از افزایش این مراکز به 49 مرکز خبر داد و گفت: مرکز نگهداری معلولین و خانه سالمندان میانه در دو سال اخیر نشان درجه یک را کسب کردند.

1
1