- ارسال کننده: پیام قربانی تاریخ: ۹۰/۰۷/۱۴

مدال آوري دو تكواندو كار ميانه در تورنمنت منچستر

تيم ملي تكواندو قهرمان تورنمنت منچستر شد
 تيم ملي تكواندو كه به تورنمنت بين المللي آزاد منچستر دعوت شده بود توانست قهرماني دور گذشته اين پيكارها را مجددا تكرار كرده و در سكوي نخست قرار بگيرد.



به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو،تيم ملي تكواندو مردان و دختران در مجموع با تصاحب 5 مدال طلا،3 نقره و 3 برنز توانست يكبار ديگر در تورنمنت بين المللي آزاد منچستر عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد و در ادامه تيمهاي فرانسه و انگليس نيز عناوين دوم و سوم را بدست آوردند.

 

در رده مردان تيم ملي توانست توسط حسين تاجيك،ميثم باقري و مجيد رجبي سه مدال طلا و كوروش رجلي، هادي مستعان و بهنام بيات سه مدال نقره و سعيد اميري ،فرشاد فروغي كيا و مهران عسگري سه مدال برنز را تصاحب كرده و از اين طريق به خوبي از عنوان قهرماني دور گذشته مسابقات دفاع كند.

 

اما در رده دختران نيز فاطمه روحاني به همراه سوسن حاجي پور توانستند با غلبه بر تمامي حريفان به مدال طلا دست پيدا كنند و در واقع با اين دو مدال تيم ملي دختران در رده سوم قرار گرفت و عناوين اول و دوم را به ترتيب تيمهاي فرانسه و انگليس به خود اختصاص دادند.

 

تيم ملي تكواندو با اين نتايج موفق شد عنوان قهرماني را در مجموع دختران و پسران  در تورنمنت بين المللي منچستر كه در رديف رقابتهاي Aجهان قرار دارد را تصاحب كند و در ادامه تيمهاي فرانسه و انگلستان عناوين دوم و سوم را در مجموع دختران و پسران كسب كردند.

 

شايان ذكر است ،تيم ملي تكواندو روز سه شنبه 12 مهرماه از طريق فرودگاه امام (ره) ساعت 3:55 وارد كشور مي شود.

 

منبع:http://www.iritf.org.ir/News.asp?nid=2652

1
1