- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۱

من یک میانالی باقی می مانم

لحظاتی پیش مطلبی از مدیر سایت منتشر شد که از اعضا در ارتباط با تغییر نام سایت میانالی به اسمی دیگر نظر سنجی می کرد!

آیا با تغییر نام miyanali.com و انتخاب یک نام فرا محلی برای این سایت موافقید یا مخالف؟

این موضوع در حالی مطرح می شود که بیش از 70-60 درصد اعضای این سایت از شهرستان میانه بوده و تغییر نام محلی برای خیلی ها خوش آیند به نظر نخواهد رسید.

از سال 87 که وب سایتی بنام میانالی وارد دنیای مجازی شد بدلیل کاربر پسند بودن فضای آن در فراگیر و نافذ بودن از وبلاگ های محلی پیشی گرفت و حتی بیشتر مدیران وبلاگ ها و بازدید کنندگانشان را نیز جذب خود کرده و در یکجا جمع کرد. بعد از سال ها نام میانالی در میان میانه ای ها چنان جای گرفت که در برخی اوقات تعجب آور نیز بوده است! مثلاً از زبان کسانی شنیده می شود که شاید حتی یکبار هم با اینترنت سرکار نداشتند و از شنیده هایشان در مورد مطالب درج شده در آن خبر میدهند!

بعد از طی پله های ترقی به غیر از میانه ای ها افراد دیگری نیز از جای جای ایران عزیز عضو این سایت شدند و از خدمات آن بهره بردند و به نوعی حق آب و گل نیز دارند!

میانالی نامی است که هویت یک منطقه را یدک می کشد و بقول مدیر و صاحب امتیاز آن:

مقایسه مقدار محدودیت ایجاد شده برای کاربران در سایت میانالی با سایت های معادل کشوری نشان می دهد که سخت گیری در این سایت قابل مقایسه با سایت هایی مانند بلاگفا، کلوب و فیسنما و ....  نیست. کسانی که در سایت های کشوری حضور دارند به این موضوع واقف هستند.  با این حال این همه سختگیری هنوز برای مسئولان میانه کافی نیست و آن ها را قانع نمی کند.

از آنجایی که در سایت میانالی انجمنی بنام اخبار میانه وجود  دارد  لذا این موضوع بیشتر مسئولان را نسبت به خبرهای درج شده در این انجمن حساس کرده است و هر لحظه بیم آن دارند که نکند اعضا در مورد ما و سازمان تحت امر چیزی نوشته باشند! تا جایی که متاسفانه برخی از آنان امروز بجای استفاده مفید از یک سایت بومی و اطلاع رسانی از این تریبون عمومی و البته رایگان و گسترده به فکر تعطیلی آن هستند!

البته استقبال امام جمعه در مصاحبه ها، حضور روابط عمومی اداراتی همچون فرمانداری ویژه،شورای شهر، شهرداری، حمل و نقل و...، یا روابط عمومی نمایندگان محترم در این سایت نشان می دهد که باید از یک فضای بومی استفاده کرد و از امتیازات آن بهره برد.

آقای عزیزی در این 5 سالی که از عمر میانالی می گذرد بیشتر مدیران و کاربرانی که شاهد حضور و عضویتشان در سایت بودیم هدف عمده شان بالا بردن جایگاه سایت بومی شهرشان بوده که بدون هیچ چشم داشتی در این راه قدم برداشتند و تغییر نام برای این افراد که در رشد و شکوفایی آن نقشی هرچند کوچک داشتند سخت است!

اکنون میانالی به جایگاهی رسیده است که می تواند در شهر تاثیر گذار باشد و مشکلات بسیاری از مردم را حل کند و مسئولان را وادار به پاسخگویی کند و شاید بتوان اصلی ترین تأثیر آن را در ارتقاء فرمانداری  به جایگاه فرمانداری ویژه میانه دید که اگر تغییر نامی رخ دهد دیگر چنین پیشرفت هایی را در شهر میانه نخواهیم دید و مطالب انتقادی آن در صفحات تو در توی آن به فراموشی سپرده خواهد شد. و پشت کردن یک شبه به چنین جایگاهی به هیچ عنوان عقلانی نیست.

من با شرکت در این نظر سنجی و انتخاب گزینه ی: مخالفت! از این اقدام، یک میانالی باقی می مانم؟، شما چطور؟

http://www.miyanali.com/Azizi/poll/7

1
2
3
4
5
1 2 3 4 5