- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۱

گردهمایی طلاب میانه ای در قم برگزار شد

میانه ، تبریز - ایرنا - طلاب میانه ای مقیم قم برای مساعدت های فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی جهت حل مشکلات شهرستان در قم گردهم آمدند.

 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا در این گردهمایی امام جمعه میانه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان حضور یافتند.

امام جمعه میانه در این گردهمایی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام یافته در شهرستان، تشکیل شورای آموزش عالی را با توجه به وجود دانشگاه های متعدد در شهرستان از جمله آزاد اسلامی ، پیام نور و فنی و حرفه ای را از اقدامات شهرستان در راستای توسعه آموزش عالی اعلام کرد.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی گفت: در سایه هماهنگی های انجام شده در جلسات شورای آموزش عالی مقدمات ایجاد دانشکده پرستاری و علوم قرآنی نیز فراهم آمده است.

وی از ایجاد موسسه خیریه در خصوص ساماندهی خیرات و راه اندازی درمانگاه خیریه خبر داد و افزود: نبود برخی از ادارات و نهادها در شهرستان از جمله دفتر خبری و اداره اوقاف مشکلاتی را بوجود می آورد که با پیگیری های انجام شده این دفاتر ایجاد شد. 

امام جمعه میانه خواستار مساعدت طلاب میانه ای مقیم قم برای امور مختلف شهرستان شد و گفت: دانشگاه های ما به استادان معارف زن و مرد با مدرک حوزوی نیاز دارند.

حجت الاسلام حامدی از فعالیت تعاونی مسکن طلاب میانه و عضوگیری آن خبر داد و گفت: این تعاونی در حال اختصاص زمین برای احداث مسکن بوده و وظیفه اطلاع رسانی بر عهده ما گذاشته شده است.

 

1
1