- ارسال کننده: مهدی عزیزی تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۱

آیا با تغییر نام miyanali.com و انتخاب یک نام فرا محلی برای این سایت موافقید یا مخالف؟


با سلام

سیاست سایت میانالی این است که تا حد ممکن از نظر کاربران برای ایجاد تغییرات در سایت بهره ببرد و همه کاربران را در تصمیمات شریک کند.

در حال حاضر سایت میانالی تبدیل به یک سایت کشوری شده است ولی هنوز نام آن میانالی می باشد. از طرفی میانالی آنقدر جا افتاده است به نظر می رسد که حیف است نامش عوض شود و از طرف دیگر محلی بودن سایت باعث شده است که تنگ نظری مسئولان شهرستان گریبانگیر سایت شود.

مقایسه مقدار محدودیت ایجاد شده برای کاربران در سایت میانالی با سایت های معادل کشوری نشان می دهد که سخت گیری در این سایت قابل مقایسه با سایت هایی مانند بلاگفا، کلوب و فیسنما و ....  نیست. کسانی که در سایت های کشوری حضور دارند به این موضوع واقف هستند.  با این حال این همه سختگیری هنوز برای مسئولان میانه کافی نیست و آن ها را قانع نمی کند.

در صورتی که نام میانالی تغییر یابد انجمن اخبار میانه فقط برای کاربران لوگین شده و کسانی که شهر خود را میانه انتخاب کرده اند نمایش داده خواهد شد و بقیه انجمن ها برای همه نمایش داده می شود.

لطفا با شرکت در نظر سنجی  سرنوشت سایت را تعیین نمایید.

mmyyppooll7mmyyppooll

 

 

 

توجه بسیار مهم: هنوز هیچ نام جدیدی برای سایت انتخاب نشده و اگر چنین اتفاقی بیافتد حتما به اطلاع کاربران خواهد رسید پس مواظب باشید کسی از وضعیت سوء استفاده و سایت جدیدی به شما معرفی نکند. ممکن است افراد شیاد بخواهند رمز شما را با دعوت شما به سایت های دیگر بدزدند.

 

1
2
3
4
5
6
7
8
1 2 3 4 5 6 7 8