- ارسال کننده: داود موسوی تاریخ: ۹۲/۱۱/۰۱

دومین نشست صمیمی کارگروه ورزش و جوانان دفتر دکتر مددی با حضور تعدادی از رؤسای هیئت ها ی ورزشی و رئیس اداره ورزش و جوانان میانه

دومین نشست صمیمی کارگروه  ورزش و جوانان دفتر دکتر مددی عصر روز یکشنبه مورخ 29/10/92 با حضور جمع کثیری از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی،رؤسای هیئت ها و رئیس محترم اداره ورزش و جوانان میانه برگزار گردید.
 دکتر مددی در ابتدای این نشست ضمن عرض خوش امدگویی و خیرمقدم به میهمانان، به نقش مهم و اثرگذار ورزش در مقابله با انحرافات اجتماعی اشاره کرده و تأکید کرد: سوق دادن جوانها به سمت ورزش می تواند آنها را از گرفتار شدن در دام آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد در امان نگه دارد که این مسئله ضرورت توجه به امر ورزش را دوچندان می کند.
 دکتر مددی خاطر نشان کرد:سیاست زدگی ورزش در کشور ما یک معضل مهم  است که البته شهر ما هم تا چند سال گذشته دچار این معضل بوده و رفتارهای سیاسی بر ورزش شهرستان سایه افکنده بود که بحمدالله امروز این مشکل تا حد زیادی بهبود یافته است.
در ادامه این نشست رؤسای هیئت های ورزشی  با تشریح وضعیت هیئت های خود و ارائه گزارشی از وضعیت موجود، کمبودها و مشکلات خود را بیان کردند.
در ادامه این نشست آقای نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان هم با ارائه گزارش کلی از وضعیت ورزش منطقه، از کمک های  مادی و معنوی دکتر مددی  در راستای رشد و تعالی ورزش شهرستان قدردانی و تشکر کرد.
نوایی همچنین با اشاره زحمات هیئت های ورزشی  شهرستان میانه عنوان کرد:هیئت های ورزشی بازوان توانمند ما هستند که  با همکاری آنها برای ورزش شهرستان برنامه ریزی های مدونی انجام می دهیم  که البته همواره  با کمبود اعتبار مواجه هستیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان  در این دیدار  بخشی از کمک های دکتر مددی به اداره ورزش و جوانان را برشمرد که از جمله آنها می توان به خرید یک دستگاه مینی بوس هیوندا به قیمت 450 میلیون ریال و کمک نقدی معادل 200 میلیون ریال در سال گذشته اشاره کرد.
نوایی سرانه ورزش شهرستان را 48/0 درصد عنوان کرده و افزود این مقدار در حد و اندازه ورزش شهرستان ما نیست زیرا میانه در زمینه ورزش قهرمانی در استان رتبه نخست را دارا می باشد که به همین میزان باید بودجه ورزشی ارتقا یابد.
در این دیدار آقایان احدی رئیس هیئت تنیس رومیزی،بابایی رئیس هیئت کاراته،جلیلی رئیس هیئت بوکس،فرزاد موسوی رئیس هیئت بسگتبال،رضایی رئیس هیئت ژیمناستیک،فرهادی  رئیس هیئت فوتبال،خواجه دهی رئیس هیئت والیبال،باقر شیخ الاسلامی رئیس کمیته فوتسال،عزت زاده رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین و کمیته فوتبال ساحلی و بسیاری از قهرمانان رشته های ورزشی حضور داشتند.
در خاتمه این دیدار دکتر مددی 130 میلیون ریال کمک نقدی به هیئت های ورزشی شهرستان میانه اختصاص دادند که این  کمک ها در چند روز آینده به حساب هیئت های مذکور واریز می شود.

ورزش1ورزش2ورزش3

ورزش4

ورزش5

ورزش8ورزش6

ورزش 12

 

1
1