- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۱۰/۳۰

آقای شهردار اعتماد مردم سرلوحه کاری شما باید باشد

اعتماد بزرگترین نعمت است . عجب زمانه ایست یادش بخیر چوپان دروغگو دو سه بار دروغ گفت و همه ما آن را دروغگو می شناسیم .

آقای شهردار چرا اطلاع رسانی نمی کنید ؟ زمانی که قرارداد می بندید طرف مقابل را زنده به گور می کنید ! آقای شهردار از سادگی مردم نباید سواستفاده کرد ! آقای شهردار فقط این نیست که در قرارداد فقط پول بگیرید و شهر را به امان خود ول کنید ! آقای شهردار بحث دویست تومان نیست بحث اعتماد و سواستفاده کردن از اعتماد و بی توجهی شما برادر عزیز می باشد. شرمنده که روراست سخن می گویم ولی از نحوه قرارداد بستن شما گله دارم که نه شورا توان پاسخ داشت و نه شهردار و نه کسی دیگر ! با لبه تیز چاقو سر می برند وای به آن روزی که با لبه کندش سر ببرند! آقای شهردار محترم چه بگویم که فایده ای ندارد ! حتی شما طوری قرارداد می بندید که مالیات خود را به طرف مقابل تحمیل می کنید واقعا متاسفم اگر همه جه اینطوری قرارداد می بندد وای به حال ما ! آن روزی دیگر شاهد پیشرفت نخواهیم بود همانطوریکه در شهرمان می بینیم !

آقای شهردار اطلاع دارید طرح پارکبانی متوقف شده است ! چندماهی است که این طرح اجرا نمی شود ! اما بر اثر عدم اطلاع رسانی شما مردم ساده لوح ما امروز اگر کسی بگوید حق پارک را بدهید دو دستی تقدیم می کنند ! خیابان امام و معلم شمالی چندین مورد مشاهده شده است ! آقای شهردار میلیون میلیون پول می گیرید اما دریغ از یک درصد حمایت و اطلاع رسانی !

آری می گویم حمایت ! منظور آن کسی که افتاده است رسم مردانگی نیست که له کنند!

شهردار محترم اطلاع رسانی کنید که مردم عزیز و ولایت مدار شهرمان متوجه شوند که کلاه سرشان نرود! آقای شهردار هدف از اجرای طرح پارکبانی چیست ؟

آقای شهردار بجای اینکه با شرکتی قرارداد ببندید این طرح را به موسسه های خیریه اجاره کم بدهید اما آنها درآمدزایی کنند و هم برای آخرت خود توشه ای هموار کنید ! آقای شهردار فقط نباید به خودمان فکر کنیم باید دست در دست هم بدهیم تا شهرمان را آباد کنیم .

 

1
1