- ارسال کننده: سعید حاصلی تاریخ: ۹۲/۱۰/۳۰

بازگشت یوسف کرمی به تیم ملی پس از 11 ماه!

بالاخره بعد از حدود 11 ماه کش و قوس کاپیتان تصمیم به بازگشت به اردوی تیم ملی تکواندو گرفت. کرمی هفته پیش در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس وعده ی جلسه ای با مقانلو سرمربی تیم ملی و ذوالقدر سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو داده بود تا برای ادامه ی حضورش در تیم ملی تصمیم گیری شود، جلسه ای که گویا برگزار شده و خروجی جلسه نوید بازگشت دوباره یوسف کرمی به تیم ملی تکواندو را می دهد.خبرگزاری فارس: یوسف کرمی به اردوی تیم ملی دعوت شد

پس از بازی های المپیک و انتخابی های سریالی داخل اردو، تکواندوکارن تیم ملی اعتراضات خود را علنی کردند اما در این میان آتش اتفاقات فقط دامن کرمی را گرفت که در نهایت با اعلام کناره گیری از سوی وی و پذیرش بلادرنگ پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو پرونده ی کرمی در تیم ملی را بسته شد. امروز به نظر می رسد به دنیا آمدن پسر باعث تجدید نظر در تصمیم گیری قهرمان شده و علاوه بر تزریق خون تازه رگ های قهرمان، انگیزه هایش را برای کسب موفقیت دو چندان نموده است.

کرمی بارها و بارها از تصمیم خود برای خداحافظی بعد از بازیهای آسیایی 2014 اینچئون خبر داده بود اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که با توجه به نتایج فوق العاده ضعیف تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک در منچستر آیا جلسه ی فوق منجر به استفاده از یوسف کرمی و علیرضا نصرآزادانیِ باتجربه در کنار جوانان کم تجربه خواهد شد یا نه! گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

شما تصمیم یوسف کرمی را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا کاپیتان بماند و بجنگد تا با کسب تنها مدال نداشته ی دوران پرافتخار ورزشی اش یعنی طلای المپیک خداحافظی کند یا حضور در اینچئون آخرین مبارزات قهرمان روی شیاپچانگ باشد؟

1
1