- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۱۰/۲۹

در راستای رسیدگی به مشکلات : بازدید دکتر مددی از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و سالمندان میانه

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بمنظور آشنایی با روند کاری و رسیدگی به مشکلات مراکز توانبخشی بصورت سر زده از محل این مراکز بازدید بعمل آورد .

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : صبح روز شنبه 22 دی ماه 92 نماینده مردم میانه بهمراه معتمدین و رئیس اداره بهزیستی میانه بصورت سرزده از مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی سالمندان ائمه اطهار(ع) (ویژه بانوان ) و همچنین مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی بالای 14 سال (پسران) بازدید بعمل آورد.

در این بازدید نماینده شهرستان میانه از نزدیک در جریان روند کاری این مراکز قرار گرفت و از زحمات کارکنان این مراکز تقدیر و تشکر کرد . در جریان این دیدارها معصومی رئیس اداره بهزیستی میانه با ارائه گزارش و تشریح مشکلات این مراکز خدمت نماینده شهرستان، خواستار رسیدگی و حل آنها شد .

دکتر محمد علی مددی نیز  با تاکید بر اهمیت این مراکز و زحمات فراوان کارکنان آنها ، مسائل مالی را جوابگوی مهر و محبت آنها ندانست و خاطرنشان کرد: اجر و ثواب اخروی شامل حال این عزیزان خواهد بود که با جان و دل در راه خدمت به این قشر از جامعه بدون چشم داشت خاصی مشغول خدمت رسانی هستند ، وی همچنین از اخذ اعتبار هفتاد میلیون تومانی از وزیر کار و رفاه اجتماعی بمنظور احداث خانه سالمندان جدید برای این مراکز خبر داد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این مراکز ، قول مساعد بمنظور حل آنها را به کارکنان این مراکز داد .

گفتنی است در حاشیه این دیدار ها نماینده میانه از مرکز اروژانس اجتماعی شهر میانه نیز بازدید بعمل آوردند و ضمن مثبت خواندن و تاثیر گذار بودن فعالیت های این مرکز بمنظور از میان برداشتن معزلات اجتماعی که نمی توانند جنبه عمومیت داشته باشند ، حفظ آبروی افراد را یکی از مهم ترین عوامل دانست که این مرکز می تواند حافظ آن باشد . دکتر مددی با اشاره به این موضوع که باید اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها و خدمات مرکز اورژانس اجتماعی در میان مردم جامعه بیشتر شود بر لزوم توجه مسئولین و اطلاع رسانی رسانه ها بر این موضوع تاکید کرد.

1
1