- ارسال کننده: روابط عمومی شورای شهر میانه تاریخ: ۹۲/۱۰/۲۹

اولین گام شورای شهر در خصوص مشارکت دادن صاحب نظران

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر میانه ؛ به منظور استفاده از نقطه نظرات ، پیشنهادات ، برنامه ها و تجربیات کاندیدای دوره چهارم شورای اسلامی شهر ، و استفاده از نظرات وتجربیات کلیه شوراهای ادوار گذشته اعضای شورای اسلامی جلسه هم اندیشی در محل سالن همایش شورای اسلامی شهر میانه روز یک شنبه 22 دی ماه برگزار شد .

 

در این جلسه ابتدا بهمن نعمت زاده رئیس شورای اسلامی شهر میانه ضمن خیر مقدم وتشکر از حضور کاندیدای دوره چهارم و اعضای شورای شهر گفت : امروز رقابت ها تمام شده و روز رفاقت است و باید دست در دست هم برای عمران و آبادانی شهر آستین بالا بزنیم.

 

وی در ادامه گفت : از هرگونه برنامه ، ایده و پیشنهاد استقبال می کنیم و امیدواریم درتمامی زمینه شهری ما را همراهی نمائید.

 

رئیس شورای اسلامی شهر میانه، برگزاری این گونه جلسات را در راستای هماهنگی و همفکری بیشتر قلمداد کرد و نتیجه آن را همکاری و تعامل برای برآوردن انتظارات دو طرف مردم و مسئولین دانست.
 نعمت زاده خاطرنشان کرد: شورا اتاق فکر مردم برای توسعه شهری است و اعضاء و نامزدهای شورای اسلامی شهر باید با نگاه به آینده برای شتاب دادن حرکت قطار توسعه در شهرمان همفکری کنند.

 

سپس هریک از  روسای ادواری شورای  به ایراد سخنرانی پرداخته  و همکاری  خود را با شورای شهر اعلام نمودند  و همچنین یکی از نامزدهای شورای اسلامی  دور چهارم به نمایندگی از کاندیداهای راه نیافته به شورا  در جایگاه سخنران حاضر و به ایراد بیانات و اعلام آمادگی نمودند که در زمینه های مختلف آماده همکاری با شورای شهر هستند و  در آخر جلسه ریاست محترم شورای شهراز حضور و همراهی کاندیدای دوره چهارم شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمودند و خواستار همکاری در زمینه مسائل شهری شدند.

 

گزارش تکمیلی نقطه نظرات عزیزان متعاقبا در سایت درج خواهد شد.

 

اولین گام شورای شهر در خصوص مشارکت دادن صاحب نظران

 

اولین گام شورای شهر در خصوص مشارکت دادن صاحب نظران

 

اولین گام شورای شهر در خصوص مشارکت دادن صاحب نظران

 

 

1
2
1 2