- ارسال کننده: اسرافیل قره داغی تاریخ: ۹۲/۱۰/۲۸

صعود زمستانه قله گوزنگی /رشته کوه مئشو -مرند27دیماه 92

سلامی به عظمت کوهها و به پاکی برفهای آن

چند سالی میشد که صعود به ارتفاعات مرند نصیب من نمی شد هربار کاری برنامه ای ویا اتفاقی باعث میشد نتونم دراین برنامه ها شرکت کنم اما این بار دیگه تصمیم گرفتم هر طوری شده تو این صعود شرکت کنم .

درادامه برنامه های شش ماهه دوم انجمن کوهنوردان میانه در یک هوای خوب زمستانی ظهر روز پنجشنبه ساعت 2بعدازظهر ازمیدان معلم به اتفاق 11همنورد خوب و صمیمی دیگر عازم مرند شدیم با توجه به هماهنگی قبلی  سرپرست تیم اعزامی آقای محمدرضا شاهمحمدی با آقای سلیمانپور رئیس هیئت کوهنوردی مرند و تامین محل اسکان تیم به اداره ورزش و جوانان مرند رفته و با استقبال گرم آقای سلیمانپور و چند همنورد مرندی دیگر با شیرینی و میوه پذیرایی شدیم

صعود زمستانه قله گوزنگی /رشته کوه مئشو -مرند27دیماه 92

پس از تحویل خوابگاه و اسکان بجه هاو صرف شام دوباره اقای سلیمانپور با یک ظرف خرمالوی رسیده و شیرینی که محصول حیاط خانه شان بود به ما ملحق شد دقایقی  با هم به گپ و گفت دوستانه مشغول شدیم ماهم به رسم یادبود و قدردانی با اهداء یک جلد کتاب و یک خودنویس نفیس محبت های ایشان را پاسخ دادیم .

جمعه 27دی  ساعت 5 صبح بیدارشدیم صبحانه سبکی خورده آماده حرکت شدیم 6.5ازتربیت بدنی مرند به اتفاق همنورد مرندی آقای اصغر ابراهیمی به پیست اسکی پیام مرند رفته و درانجا نیزبا سایرهمنوردان مرندی که قرارشده بود مارا دراین صعود راهنمایی و همراهی نمایند اقایان جعفر فلاح /میثم و رسا وچندتا ازبچه های دیگر عازم کوه شدیم طبق اظهاربچه ها هفته های قبل برف زیادی باریده بود که هنوز اثارش تو شهر و منطقه مشهود بود خلاصه پس از طی مسیر دره به پای کوهها رسیدیم اولین قدم را درسینه یال 50درجه گذاشتیم ودر ادامه با عبور چندین یال باریک و برف و یخی تند به طرف قله ادامه مسیر دادیم حوالی 12.5ظهر به قله گوزنگی رسیدیم پس از رسیدن بقیه دوستان یکی  دو ساعت باتوجه به هوای خوب در قله ماندیم و مشغول عکس برداری از مناظر زیبای اطراف بودیم تمام قله های دوروبر دیده میشد /ساوالان - کیامکی - کامتال - سهند واز آن دوردست آرارات کوچک و بزرگ مناظری بس زیبا به ما هدیه میکردکه صعودمان را لذت بخش ساخت . مسیر برگشت را از خط الراس انتخاب کردند وپس از 3.5ساعت فرود به پیست برگشتیم و با خداحافظی از بچه های خوب و صمیمی و صبور مرندی عازم میانه شدیم . جای تک تک بچه های کوهنورد مان خال بود . مخلص همه تون قره داغی //

انجمن کوهنوردان میانه  عضو جدید می پذیرد

شرایط : 1- علاقه مندی به برنامه های کوهنوردی و زیست محیطی

2- کپی شناسنامه و کارت ملی و دو قطعه عکس     3-کارت بیمه ورزشی

4-پرداخت حق عضویت سالانه برای جوانان(زیر 24 سال ) 200000ریال و بالای 24 سال 300000ریال

در صعودها اعضاء انجمن از تخفیف ویژه بهره مند می شوند

جهت اطلاع از برنامه و اخبار انجمن عدد 1 را به سامانه هوشمند 10006494436626 ارسال کنید