- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۰/۲۸

فرماندار شهرستان ویژه میانه عامل جمعیت را اصلی ترین معیار اخذ امتیاز برای بخش ها و روستاها از طریق قانونی عنوان کرد.

 فرماندار شهرستان ویژه میانه:
جمعیت اصلی‌ترین معیار اخذ امتیاز برای بخش‌ها و روستاهاست

فرماندار شهرستان ویژه میانه عامل جمعیت را اصلی‌ترین معیار اخذ امتیاز برای بخش‌ها و روستاها از طریق قانونی عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: جمعیت اصلی‌ترین معیار اخذ امتیاز برای بخش‌ها و روستاهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از فرمانداری میانه، تقی خلفاپور در جلسه شورای اداری کاغذکنان اظهار کرد: رونق بخشیدن به بخش کشاورزی با کاشت محصولات کم‌آبی و توسعه استخرهای پلیمری باعث دگرگونی اقتصاد و مهاجرت معکوس خواهد شد.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با سرمایه‌گذاران صورت گرفته قول فعالیت و سرمایه‌گذاری آنها در بخش کاغذکنان اخذ شده اما برای سوق دادن سرمایه‌گذاران به این سمت باید زمینه امنیت و تامین امکانات آنها فراهم شود.

خلفاپور به مشکلات بهداشت و درمان بخش کاغذکنان اشاره کرد و گفت: این مشکل مختص این بخش نبوده و فراگیر است اما به دلیل حساسیت موضوع برای تک تک مسئولان و نمایندگان دغدغه محسوب می‌شود که در این زمینه نمایندگان باید موضوع را با جدیت بیش از پیش پیگیر باشند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، در حوزه آموزش و پرورش به اهمیت پرورش اشاره کرد و گفت: کمبودهایی که در جامعه مشاهده می‌شود ناشی از توجه نکردن به امر پرورش است که باید به این مسئله بیشتر پرداخته شود.

وی از متولیانی که در حوزه‌های مختلف مردم را در فصل سرما یاری کردند به خصوص اکیپ راهداری که با کمترین امکانات توانستند اوضاع را مدیریت کنند، تقدیر کرد.

خلفاپور با ابراز خرسندی از پیشرفت گازرسانی روستاهای این بخش نسبت به سال‌های گذشته گفت: 10 روستای این بخش در آینده‌ای نزدیک از گاز طبیعی برخوردار می‌شود که گازرسانی یک روستا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار میانه از مسئولان بخش کاغذکنان رونق بخشیدن به مراسم‌های دهه فجر را مانند سال‌های گذشته خواستار شد.

 

1
1