- ارسال کننده: جابر جهانگیری تاریخ: ۹۰/۰۷/۱۱

کلاهبردار حرفه‌ای تبلیغات در میانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه:
کلاهبردار حرفه‌ای تبلیغات در میانه دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی میانه گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که با عنوان دروغین چاپگر تبلیغاتی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: کلاهبردار حرفه‌ای تبلیغات در میانه دستگیر شد

فریدون حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میانه اظهار کرد: برابر شکایت تعدادی از کسبه مبنی بر کلاهبرداری توسط شخصی به هویت «م.س» که مدعی چاپ انواع نایلون و نایلکس و امور تبلیغات یود،با انعقاد قرارداد و قبول کار مبلغی از آنها کلاهبرداری کرده است، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه ضمن اشاره به دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای افزود:با تلاش ماموران پلیس آگاهی آخرین محل سکونت نامبرده در شهر تهران شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی در منزل شخصی‌اش دستگیر شد.
حیدری گفت: در بازرسی از منزل متهم تعداد 120 کار سفارشی و نمونه کارت‌های تبلیغاتی جعلی کشف و ضبط و در بازجویی مشخص شد نامبرده اهل اهواز بوده و ضمن قبول اتهام وارده به 18 فقره کلاهبرداری در سایر استان‌ها نیز اعتراف کرد.
فرمانده شهرستان میانه تاکید کرد: پرونده قضایی تحویل دادیاری شعبه اول دادسرای میانه شد و با اخذ تامین روانه زندان شد.
وی ادامه داد: همچنین طبق دستور مقام قضایی برای شناسای مالباختگان مراتب به ادارات آگاهی سراسر کشور به خصوص استان‌ها و شهرهای قید شده ارسال شده است.

1
1