- ارسال کننده: داود موسوی تاریخ: ۹۲/۱۰/۲۶

همایش تجلیل از قبولین کنکور سراسری 92 منطقه کندوان با مساعدت دکتر مددی نماینده محترم مردم شهرستان میانه

همایش تجلیل از قبول شدگان کنکور سال 92 بخش کندوان با حضور دکتر مددی نماینده محترم شهرستان میانه در شهر ترک برگزار شد.
این همایش با هدف قدردانی از زحمات معلمان دلسوز منطقه و تجلیل از تلاشهای دانش آموزان برگزیده با حمایت و پشتیبانی مالی دکتر مددی برگزار شد.
آقای قهرمان مهدیخانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کندوان در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم  خدمت دکتر مددی و هیئت همراه،از اینکه ایشان نسبت به منطقه کندوان عنایت ویژه ای دارند تشکر کرده و افزود:این همایش برای اولین بار در منطقه ترک با حمایت های مادی و معنوی دکتر مددی برگزار شد که همین أمر باعث دلگرمی  دانش آموزان و خانواده های آنها گردیده است.
مهدیخانی  در ادامه  گزارشی از وضعیت آموزشی و تحصیلی منطقه کندوان ارائه نموده و تصریح کرد:سال گذشته از 66 دانش آموز مقطع متوسطه 47 نفر موفق به أخذ دیپلم و از 136 دانش آموز فنی حرفه ای 61 نفر فارغ التحصیل شده اند.که از این میزان  73 درصد دانش آموزان فارغ التحصیل متوسطه و 37 درصد دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش در دانشگاهها پذیرفته شده اند.
آقای مهدیخانی تعداد دانش آموزان منطقه کندوان را 2759 نفر عنوان کرد که از این میزان 126 نفر پیش دبستانی، 1886 نفر مقطع ابتدایی،419 نفر مقطع راهنمایی،مقطع متوسطه 325 نفر می باشند که هم اکنون در مدارس منطقه مشغول به تحصیل می باشند.
 مهدیخانی از کمبود امکانات در روستاهای تابعه انتقاد کرد و گفت :امیدوارم با پیگیرهای شما این مشکلات  و کاستی ها مرتفع گردد.
رئیس آموزش و پرورش منطقه کندوان از خرید 8 دستگاه رایانه جدید توسط آقای مددی و اهدای آن به مدارس بخش کندوان قدردانی ویژه کرد.

 دکتر مددی نماینده محترم شهرستان میانه  طی سخنانی  موفقیت دانش آموزان  منطقه محروم  کندوان در کنکور 92 را حاصل تلاش معلمان دلسوز منطقه،دانش آموزان و خانواده هایشان دانسته و از آنها تشکر کردند.
مددی خاطر نشان کرد:عده ای اساس و پایه توسعه جامعه  را اقتصاد و عده ای هم همچون  رئیس دولت اصلاحات توسعه سیاسی معرفی می کنند اما من معتقدم اساس و پایه توسعه جامعه فرهنگ است و اگر زیر بنای فرهنگی نباشد در هیچ مسئله ای موفقیت حاصل نمی شود.
 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به ظلم و استبداد دوران طاغوتی تصریح کرد:استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی  مهمترین شعار مبنایی انقلاب بود که برای تحقق این شعار شهدای زیادی تقدیم  اسلام و انقلاب گشت و اکنون برای پاسداری از این ارزشها و ادامه راه شهدا آماده جانفشانی و فداکاری هستیم.
وی گفت:کارشکنی های غرب در پرونده هسته ای نمونه ی بارز دشمنی  آنها با ایران است اما بایستی بدانند که سنگ اندازی در برابر چرخ های پیشرفت ملت ایران بی فایده است و با همت جوانان و نخبگان  قله های پیشرفت را فتح خواهیم کرد.
در پایان این مراسم لوح سپاس و هدایایی از طرف دکتر مددی به دانش آموزان برگزیده و معلمان نمونه و خانواده های معظم شهدا تقدیم شد.

ترک1ترک2ترک3ترک4ترک5ترک6ترک7ترک8ترک9ترک10ترک12

ترک14ترک13

1
1