- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۰/۲۴

وضعیت بهداشتی و درمانی میانه مطلوب نیست

 

 

تقی خلفاپور روز سه شنبه در نشست پیگیری مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان در پی اعتراض برخی از شهروندان به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان افزود: ادارات خدمات رسان ما دچار مشکل بوده و باید مشکلات را به نحو مطلوبی مدیریت کنیم.

وی عمده مشکل بهداشت و درمان میانه را نبود پزشک آنکال در بیمارستان خواند و گفت: آمار و ارقام کشور نیز نمایانگر کمبود پزشک و امکانات دارویی است.

خلفاپور با تاکید بر بازرسی و نظارت بر عملکردها افزود: باید از فشار تحمیل شده بر مردم کاسته و بهداشت و درمان را تنها نگذاریم.
فرماندار میانه اظهار کرد: کمیته بازرسی و شکایات درمانی باید به صورت نامحسوس از بیمارستان ها، درمانگاه ها و داروخانه ها بازدید بعمل آورد.

رییس شبکه بهداشت و درمان میانه نیز علت نارضایتی و شکایت مردم را کمبود منابع و امکانات اعلام کرد.

صمد طاهری با بیان اینکه هیچ پزشکی عاری از خطا نیست اما این امر عمدی نیست، گفت: سامان بخشی اعزام بیماران و جلوگیری از آن یکی از شکایات مردم است اما در برخی مواقع درخواست بیمار یا اطرافیان وی مانع از ادامه درمان و اصرار بر اعزام است.

وی اضافه کرد: التزام نداشتن به قوانین پزشکی مربوط به نظام پزشکی است که باید از طریق این مرجع در راستای برآورده شدن انتظارات و خواسته های مردم پیگیری شود.

1
1