- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۰/۲۳

فنی و حرفه ای پیشروترین سازمان برای اشتغالزایی است

 

  فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه فنی و حرفه ای پیشروترین سازمان در کشور برای اشتغالزایی است، گفت: حرفه آموزی مهمترین کلید اشتغالزایی است.

 

تقی خلفاپور روز دوشنبه در جلسه فنی و حرفه ای این شهرستان بر ارتباط بیشتر فنی و حرفه ای با دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: هر بخش آموزشی فنی و حرفه ای باید امکانات کامل آموزش تئوری، عملی و نیروی انسانی متخصص را داشته باشد.

وی با اشاره به احداث دانشکده فنی و حرفه ای در شهرستان میانه گفت: این دانشکده در چهار رشته کاردانی برق صنعتی، مکانیک خودرو، ماشین افزار و باغبانی گلخانه ای از بهمن امسال دانشجو پذیرش می کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز مهمترین عامل تهدید نظام را بیکاری عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات از بیکاری بسیج عمومی برای اشتغالزایی است.
محمدعلی مددی حمایت و پشتیبانی از فنی و حرفه ای را زمینه اشتغال عمومی دانست و افزود: متاسفانه این مساله رو به فراموشی بوده و مسوولان در سطح کلان به آن توجه نمی کنند.

وی خواستاز تغییر مسیر رویکرد آموزش متوسطه و عالی از تئوری به عملی توسط آموزشگاه ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای شد.

رییس سازمان فنی و حرفه ای میانه نیز از آموزش سه هزار و 193 نفر از کارکنان دولتی در 9 ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

مسعود حسنی افزود: امسال دو هزار نفر در حوزه کشاورزی و دامداری از سوی فنی و حرفه ای برای دریافت تسهیلات به بسیج سازندگی معرفی شده و 20 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

1
1