- ارسال کننده: اشکان ثانی تاریخ: ۹۲/۱۰/۲۰

افتتاح 45 پروژه عمرانی در میانه همزمان با دهه فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : به نقل از فرمانداری محمدرضا مشایخی روز پنج شنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان میانه ، دهه فجر را عید بزرگ ملت ایران عنوان کرده افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه در باورها و اعتقادات مادارد که توسط امام رضوان الله در ایام محرم دهه 40 آغاز شده و در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید. 

بخشدار مرکزی میانه اظهارکرد: انقلاب ما که برای جاری شدن اصول و تعالیم اسلامی  نشات گرفته از جریان عاشورا شکل گرفت، همواره مورد هجمه دشمن بوده لذا در ایام دهه فجربه صورت خاص از سوی دشمنان نظام مورد رصد قرار می گیرد. 

وی بیان کرد: در سال جاری به لحاظ مسائل خاص بین المللی و داخلی سعی در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات دهه فجر و اجرای برنامه های متنوع پرشور و با نشاط در بین مردم توسط گروههای هنری و سایر اقشارو صنوف مختلف خواهیم داشت.

مشایخی با بیان اینکه کیفیت مداری و محوریت قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب موضوع اصلی تمامی برنامه های ما در دهه فجرامسال خواهد بود گفت: در مجموع برنامه های دهه فجر امسال منتهی به برگزاری پرشورو باشکوه یوم الله 22 بهمن با حضور حداکثری مردم خواهد بود تااین حرکت عظیم مردمی  مشتی محکم بر دهان دشمنان و یاوه گویان داخلی و خارجی باشد.

قائم مقام ستاد دهه فجر شهرستان میانه نیز در این جلسه با دعوت از گروههای هنری برای ایجاد نشاط و امید بیشتر در جامعه افزود: هنرمندان بایدپیامهای انقلاب را به صورت هنرمندانه به اقشارمختلف  از جمله نسل جدید امروز انتقال دهند .

محمود زرین  به توان هنری شهرستان تاکیدکرده گفت: طی دوسال گذشته شاهد برگزاری دو جشنواره بزرگ فیلم با نمایش 90 فیلم بدست هنرمندان توانمند بومی میانه ای بودیم .

وی دهه فجر را مختص به گروه خاصی ندانسته و افزود: جشنهای دهه فجر ملی و مردمی بوده و ضرورت دارد تا مردم برای خلق آخرین حماسه سیاسی سال جاری به صحنه یوم الله 22 بهمن آمده  و رسانه ها نیز در انعکاس به موقع اخبار تلاش کنند .

مسوول کمیته روابط عمومی و ارتباطات ، مقابله فرهنگی را بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرده گفت: امیدواریم در دولت تدبیرو امید، هنرمندان به ایجاد نشاط و امید بیشتر در جامعه کمک کنند.

....

1
1