- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۱۰/۱۹

اگر میخواهید سردرد بگیرید به مرکز پلیس + 10 میانه مراجعه کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویر از در مورخه 82/10/19 از مرکز پلیس + 10 میانه گرفته شده است ساعت 11/40

پلیس

نمی د انم مسئول کیست ؟ چرا به این شهروندان فهیم و شهیدپرور ارزش قائل نیستیم! برای کوچکترین خدمات باید ساعتها منتظر ماند ! به راستی زمان برای ما ارزشی ندارد !

آقای مسئول که انتظار داشتیم پاسخگو باشید ولی نشد بازهم ازتون تشکر می گردد . خداوند برای شما عمری طولانی عطا بفرماید ما هم دعایتان کنیم . اما این رسمش نیست .

به مسئول این مرکز اعتراض نمودم ولی با بی اعتنایی روبرو شدم . گفت کارت خوان مشکل داشت پس دادیم . گفتم چرا نیرو کم دارید ! پاسخی نداد!!!!!!!!

ای داد برما : گفت اول صبح بیایید سرمان خلوت است !

تصویر زیر ساعت 8 صبح چند روز قبل از این محل گرفته شده است : شما قضاوت کنید:

نتهن

 

این همه شلوغی نتیجه کم بودن این مرکز است . اگر مسئولین همت کنند چنین مراکزی را افزایش دهند هم مردم راحت می شوند و هم مسئولین این مراکز برای جذب مشتری برنامه ریزی می کنند نه اینکه در این شهر با این همه جمعیت همه مجبور به استفاده از این مرکز هستند و حق انتخاب ندارند .

نه نوبت خوانی وجود دارد و نه احترام به ارباب رجوع. در این روزها که حتی در کافی شاب ها نیز نوبت خوان وجود دارد در این مرکز خبر از الکترونیک نیست چرا؟

اگر در شهرمان تعداد زیادی مرکز پلیس +10 داشت مردم حق انتخاب داشتند و هم دیگر شاهد بی نظمی نبودیم .

در شرایطی که چنین مشکلاتی داریم دیگر چه لزومی بر پیشرفت هست ! داشتن فرودگاه و یا اتوبوسرانی بهتر است ولی مقرون به صرفه نیست بیایید کارهای زیربنایی را خوب انجام دهیم

 

 

 

 

1
1