- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۷/۰۷

گفتگویی کوتاه با هنرمند جوان آقای مسعود میانجی

 

انجمن میانه ی وب سایت میانالی و زیر انجمنهایش فرصت مناسبی برای آشنایی با همشهریان هست چه پیشکسوتان علمی و فرهنگی و هنری و ورزشی و ... و چه استعدادهای جوانی که امیدواریم شاهد درخشش آنها باشیم و نامشان جزو مفاخر کشور و استان و شهرستان ثبت شود. نوشته ی زیر حاصل گفت و گویی کوتاه با آقای مسعود میانجی هست.
با آقای میانجی توسط یکی از همشهریان علاقمند وب سایت میانالی آشنا شدم که خواستند  ایشان را بعنوان نمونه ای از جوانان همشهری که وقت و انرژیشان را در راههای مفید صرف می کنند معرفی کنیم  ضمن تشکر از ایشان به اصل مطلب می پردازیم.

آقای مسعود میانجی متولد سال 1371 هستند.
از تحصیلاتشان می پرسم و چگونگی علاقه مندیشان به هنر ، می گویند تا دوره متوسطه در رشته برق ساختمان ادامه تحصیل داده اند ولی علاقه کافی برای ادامه تحصیل نداشته اند ولی از دوران کودکی علاقه زیادی به هنر و به خصوص هنرهای تجسمی داشته اند طوری که یک دوره شش ماهه آموزش هنر طراحی و نقاشی در سال 1389 نزد استاد صالحی گذرانده اند. استاد صالحی گالریی در خیابان شهید میانجی دارند. همیشه از حمایت خانواده برای فعالیت های هنری برخوردار بوده اند. از استادشان تعریف می کنند و قدردان زحمات ایشان و خانواده شان هستند.

از دوستان و روابط شان می پرسم، در جواب می گویند با آقای محمد همدانی از دوران مدرسه ارتباط صمیمی ای دارم و ایشان هم در زمینه نقاشی فعالیت می کنند و با آقای علی معصومی که در کلاس استاد صالحی آشنا شده ام، اشکالات هم را گوشزد می کنیم و تجربیاتمان را در زمینه هنر مبادله می کنیم.
علاقمند ساخت ماکتهای چوبی (با چوب کبریت) هستند و می گویند کارهای زیادی را ساخته و به دوستان و آشنایان هدیه کرده ام. فرصتی برای تهیه عکس از صدها نمونه کارشان نداشتم و فعلاً به یکی دو تصویر قناعت می کنم تا در فرصتی دیگر آثارشان را در بین آثار سایر هنرمندان همشهری در نمایشگاهها ببینیم.

 

1
1