- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۲/۱۰/۱۷

هزاران تاسف به حال این شهرداری پر ادعا!

دیروز از طریق یکی از دوستان عزیزم که با هم در زمینه مسائل میانه کار می کنیم با خبر شدم مجوز سازمان اتوبوس رانی میانه صادر شد و چون به اینترنت دسترسی نداشتم از آقای احمدی خواهش کردم این خبر را در سایت  به جهت اطلاع عموم قرار دهد و چون از بدو ماجرای اتوبوس رانی پیگیر کار بودم همیشه از روند پرونده آن نیز خبردار می شدم.

متاسفانه امروز تنگ نظری در سیستم شهرداری غوغا کرد و نتوانست یک تشکر خشک وخالی از مدیریت سازمان حمل ونقل را هضم کند و کار را به حذف این خبر کشاندن!

شهردار و معاونت محترم شهرداری!

با خبر شدن از مسائل شهری میانه و اشراف کامل بر عملکرد مسئولین از ( ریز تا درشت) بخش کوچکی از وظایف طیف ما است و اینکه شهرمیانه به امید امثال شما رها کنیم خیال خام است!

پرونده فرمانداری ویژه با تمام مشکلاتش و با کارهای اطلاعاتی و آماری طیف ما با نمایندگان و...به  نتیجه  رسید و در این راه هیچ مسئولی بر ما خرده نگرفت که این اطلاعات و آمار را از کجا آورده ای؟! و اکثرا موجبات دلگرمی ما را فراهم می کردند و تعدادی از آنها همچون فرماندار و دادستان هیچکدام بومی نبودند!

جنابان محترم !

شما که امروز دنبال این بودید که چطور خبر صدور مجوز به ما رسیده است و چرا از شهرداری یادی نشده است!جهت اطلاع شما عرض کنم خبر دار شدن در این موارد کوچک برای ما آسانتر از آب خوردن است!

جناب شهردار و معاون فعال!

تکلیف درجه 9 شهرداری چه شد؟

تکلیف شهرداری مناطق چه شد؟

تکلیف میدان ورودی شهر چه شد؟

تکلیف بودجه امسال چه شد؟چرا شفاف سازی نمی کنید تا بدانیم چقدر از بودجه امسال که توسط شخص شما تدوین شده محقق شده است!

و سولات دیگری که به نوبه پرسیده خواهد شد...

 

امروز با این بد اخلاقی شما فاتحه شهرداری میانه خوانده شد  و قسم به ساحت مقدس قلم ما جمعی جوانان سایبری و دلسوزان شهر به قدری در مسائل شهری وارد خواهیم شد که افراد کوچک و تنگ نظر  از میدان خدمت فراری شوند!

 

 

1
2
3
1 2 3