- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۱۰/۱۷

بازدید از مراکز کمپ دهکده رهایی و موسسه خیریه امیدنو

روز سه شنبه مورخه 92/10/17، مسئول محترم موسسات غیردولتی(NGO) فرمانداری ویژه میانه به همراه مسئولین محترم واحدهای پیشگیری و موسسات غیردولتی اداره بهزیستی این شهرستان، از مرکز ترک اعتیاد و بهبودی دهکده رهایی(کمپ)، و موسسه خیریه امیدنو تحت نظارت بهزیستی، بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید 4 ساعته، آقای سلیمی ضمن دیدار از کمپ دهکده رهایی واقع در میانه، با کلیه بیماران مبتلا به مواد مخدر بستری شده در این مرکز به گفتگو پرداختند. همچنین با کارکنان این کمپ با مسئولیت آقای سیدعلی بنی هاشمی در مورد روند درمان در این مرکز اطلاعاتی کسب نمودند. کمپ دهکده رهایی اخیرا با کوششهای حاج آقا محرمی دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب میانه، حاج آقا حسینی ریاست انجمن حمایت از زندانیان، و با حمایتهای سازمان بهزیستی در خصوص صدور پروانه فعالیت در جهت درمان مبتلایان به انواع مواد مخدر، تاسیس شده است.

مرکز بهبودی و میان مدت دهکده رهایی میانه

در ادامه بازدید، آقای سلیمی از مرکز نگهداری پسران 12-6 ساله بی سرپرست وابسته به موسسه خیریه امیدنو واقع در شهر ترک بازدید بعمل آوردند و با کلیه مربیان زحمتکش این خانه، به گفتگو پرداختند. در این دیدار، آقای رفیع زاده مدیرعامل محترم موسسه خیریه امیدنو در مورد مشکلات در حال حاضر مرکز نگهداری، مواردی را به اطلاع مسئول NGO فرمانداری میانه رساندند.

آقای سلیمی در رابطه با دیدار با کودکان بی سرپرست موسسه خیریه امیدنو شدیدا تحت تاثیر احساسات پاک و معصوم کودکان این مرکز قرار گرفتند و این فعالیت را در حق این کودکان بسیار انسانی و معنوی توصیف نموده و برای تمامی پرسنل این مرکز آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند. این بازدید 4 ساعته، در ساعت 10 شروع و  ساعت 14 به اتمام رسید. بازدید آینده، از مهدهای کودک ارغوان، پرنیان، نازگل، و تبسم خواهد بود.

مرکز نگهداری پسران 6-12 ساله بی سرپرست امیدنو ترک

مرکز نگهداری پسران 6-12 ساله امیدنو شهر ترک

 

 

 

1
1