- ارسال کننده: ولایت عشق تاریخ: ۹۲/۱۰/۱۷

بهره برداری از اولین دبستان هوشمند در شهرستان میانه


 
بهره برداری از اولین دبستان هوشمند در شهرستان میانه

دبستان دخترانه شاهد سهام خیام اولین مدرسه هوشمند در مقطع ابتدایی در شهرستان میانه با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال از طریق مشارکت خیرین نیکوکار از جمله حاج حبیب اله ناصری (40میلیون ریال)، برادران مرادی فر(40میلیون ریال) و مشارکت های مردمی به انجام رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به نقل از آموزش و پرورش میانه، رییس ستاد دهه فجر شهرستان میانه در مراسم بهره برداری از هوشمندسازی دبستان دخترانه شاهد سهام خیام میانه ضمن تقدیر از این خیر نیکوکارگفت: کمک ها و مساعدت های خیرین در تمامی حوزه ها خصوصا در حوزه آموزش و پرورش بسیار با ارزش است.

محمدرضا مشایخی با توجه به وضعیت اقتصادی حاضر ، حوزه آموزش و پرورش را بیش از پیش نیازمند کمک های خیرین دانست.

حبیب اله ناصری که خود پدر بزرگوار شهید است از شادی دانش آموزان ابراز خرسندی کرد و گفت: هر کاری که از دستم بر می آید برای توسعه و پیشرفت زادگاهم میانه انجام خواهم داد.

رضایی زاد معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش میانه در استقبال از عمل خداپسندانه این خیرین بزرگوار گفت: آموزش و پرورش کار خداپسندانه خیرین را ارج می نهد وهمیشه از کار آنها استقبال می کندو نیازمند یاری سبز آنهاست وقطعا نیک اندیشی خیرین بزرگوار سعادت این دنیا و جهان آخرت را در پی خواهد داشت.

در پایان با اهدای لوح از طرف معاون استاندار و معاون مدیرکل آموزش و پرورش میانه از این خیر بزرگوار تقدیرشد.

1
2
1 2