- ارسال کننده: سپه سالار تاریخ: ۹۲/۱۰/۱۴

آقای حسینی ! شما هم درمیانه سهمی دارید !!!

بنام خدواند حکیم ...

نماینده ی محترم میانه جناب آقای مهندس حسینی، ضمن آرزوی توفیق برای حضرتعالی و جناب دکتر مددی وبه امید بهبود وضعیت شهرستان میانه ،بنده به عنوان عضو کوچکی از اعضای این شهر لازم است تا چند نکته ی مهم و اساسی را درخصوص مشکلات مردم  به شما یادآور شوم .

 جناب مهندس حسینی قریب به دوسالی است که حضرتعالی به عنوان نماینده ی دوم شهرستان میانه در مجلس حضور دارید و با توجه به وضعیت شهر ما که که از هر لحاظ به تزریق سرمایه و صنعت برای رشد واشتغالزایی نیاز دارد هنوز از طرف حضرتعالی حرکت کارساز و امیدوارکننده ای صورت نگرفته و بیشتر در مجالس  پرسش و پاسخ سپری شده است .

حال سوال این است که با توجه به موقعیت حساس شما در کمیته ی راه وترابری ونیاز شدید شهرستان میانه به جاده ها وراههای استاندارد ومطمئن که بیشترین میزان تلافات جاده ای ومرگ ومیر را داراست، چرا از جانب شما دراین  زمینه حرکت عملی دیده نمی شود.تا به کی خانواده ها باید شاهد از دست دادن عزیزان خود  باشندما باید با حضور نماینده خود در کمیته راه وترابری دردمان را با چه کسی درمیان بگذاریم .

سوالم این است که شما هم درقبال مردم مسئول هستید ودر پیشبرد و بهبود وضعیت شهر سهم مهمی دارید نباید که تمام مسئولیت یک شهر فقط به دوش یک نماینده باشد و مردم فقط اورا بازخواست کنند وآن یکی نظاره گر وقایع باشد ما از شما انتظار داریم  .

زیرا یک دست هیچ موقع صدا ندارد و تا وقتی تعاون وهمفکری نباشد آن شهر روبه زوال خواهد بود ..

سوال دوم من اینست، که چرا به وضعیت بیمارستان ها و اورژانس میانه توجهی ندارید این شهر از لحاظ تجهیزات پزشکی و انتقال بیماران اورژانسی همیشه با مشکل رو به روست و خیلی از خانواده ها جان عزیزان خود را در اواسط راه از دست می دهند .

باید سری به بیمارستان خاتم الانبیا بزنید و متوجه عرایض بنده شوید ، بخش زنان از لحاظ امکانات وخدمات زیر خط فقر قرار دارد. از لحاظ رسیدگی به بیماران و کمبود پزشک مجرب و متخصص دراین بخش، اکثرا بیماران نیازمند با مشکلات عدیده ای دست وپنجه نرم می کنندوبه جای آنکه محیط امن وتوام با آرامشی باشد شاهد محیط استرس زا وناراحت کنندای هستیم .

سوال دیگر بنده این است که با وجود منابع غنی و رشد بی سابقه ی محصولات کشاورزی دراین شهرستان چرا درصدد جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی برای اشتغالزایی  نیستید اگر آمار میزان بیکاری میانه را در دست دارید بهتر است دنبال چاره ای برای این جوانان نگون بخت باشید ما از شما انتظار داریم .

مشکلات این شهر چیز اندکی نیست تا با دو خط به اتمام برسد .. ما به دنبال گوش شنوا و پیگیری از طرف شما هستیم .

جناب مهندس حسینی شما هم درمیانه سهمی دارید !! لطفا به فکر مردم شهر باشید . مردم با هزار  امید و آرزو شما را روانه ی مجلس کرده اند اگر به آنها وخواسته هایشان بی توجهی شود  دیگر فرصتی برای جبران و دلجویی نخواهد بود ...

 

باتشکر ازنماینده ی محترم ..

 

   

1
2
1 2