- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۲/۱۰/۱۱

شهردار جدید شهر ترک معارفه شد

عکس : رضا امامی

فرماندار شهرستان ویژه میانه عامل اصلی پیشرفت امور را درک متقابل یکدیگر و تعامل خوانده ، شورای شهر و شهردار را به دلیل رفع مشکلات موجود در حوزه ی شهر کندوان به این مهم فراخواند .
 تقی خلفاپور در جلسه ی تودیع و معارفه ی شهردار ترک در بخش کندوان میانه با اشاره به وضعیت موجود کشور خواستار مدیریت بحران از سوی مسئولین از جمله شهردارو شورای شهرشد تا مردم را راضی نگهداریم.
وی همچنین با تقدیر از حضور پرشور مردم در گرامیداشت حماسه 9 دی این روز را زنگ بصیرت و بیداری برای نسل های آینده خواند و تاکید کرد : خاطره ی این روز باید بدون افراط و تفریط به جوانان آینده انتقال یابد.
خلفاپور دشمن شناسی و موقعیت شناسی از از سوی مسلمانان ضروری برشمردو گفت: آنهایی که تا بحال اسرائیل و آمریکا را نشناخته بودند و ما نیز نتوانسته بودیم در شناخت واقعی دشمن به آنها کمک کنیم با جریانها و مذاکرات اخیر پی به چهره واقعی این دشمنان اصلی نظام پی بردند.معاون استاندار آذربایجان شرقی خواستار بصیرت و آگاهی بیشتر مردم شدو افزود: ممکن است دشمن با فتنه ها و توطئه های پیچیده تری وارد میدان نبرد با کشور ما شود که نیاز است تا همه هوشیار بوده و چون گذشته نقشه آنها خنثی سازیم.
خلفاپوربا بیان اینکه جلسه ای ما بین نمایندگان و مسئولین استان اردبیل و میانه برگزارشد که در آن گشایش مسیر میانه ، اردبیل نیاز اساسی عنوان شد گفت: مسیر میانه ، نیر از کندوان عبور کرده و روزانه 30 هزار مسافر از این مسیر تردد خواهند کرد که این امر در امر گردشگری بسیار موثر خواهد بود.
 بخشدار کندوان نیز در این مراسم از حماسه 9 دی بعنوان نقطه ی عطف انقلاب اسلامی یاد کرده و پیروی از فرمان رهبری و ولایت را عامل اصلی شکست فتنه ی دشمن خواند .
منصور نظری از ضعف این بخش در حوزه گازرسانی و اینکه از متوسط استان پایین بوده گفت: این وضع مطلوب نبوده و نیازمند تلاش و پیگیری مسوولین استان است .
وی استخرها ی پلیمری و سدهای مختلف را از جمله پیشرفتهای این بخش عنوان کرده افزود: در صورت گشایش مسیر میانه ، نیر شاهد کاهش 150 کیلومتری مسافت بین میانه ، اردبیل خواهیم بود.
در این مراسم از زحمات سعید مطهری تقدیر شده و  اکبر میرجلالی بعنوان شهردار جدید شهر ترک  منصوب شد.

رضا امامی  میانه - شهر ترک

1
1