- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۱۰/۱۱

به کلیه کاربران عزیز سایت میانالی در ایران و خارج از ایران

اگر کسی کپسول ساندیمون نئورال حاوی 100 میلی گرم سیکلوسپورین اصل ساخت آلمان سراغ داره، خریداریم.

توی میانه، دختری 7 ساله کلاس اول ابتدایی هست که شدیدا به این داروی کمیاب نیازمنده تا زنده بمونه.

امیدوارم هیچ بیماری بدون دارو و حامی نباشه. شبتان خوش

09141252989

09148146722

04232238282

==============================

ویرایش مطلب در تاریخ 92/10/11 ساعت 21:50

 

دوست عزیزم جناب سعید آقا از کشور رومانی و جناب آقای محمد پسرخاله عزیزم از امارات متحده عربی، که امروز با بنده تلفنی تماس گرفتید، نام اصلی دارو را برایتان ارسال می کنم. امیدوارم شاد و سلامت باشید و ممنون که تماس گرفتید.

ساندیمون

توضیحات

ساندیمون

آقای اصلانی مدیریت محترم انجمن میانالیلار، لطفا مجددا مطلب را تایید فرمایید. با تشکر<

 

==============================

ویرایش مطلب در تاریخ 92/10/12 ساعت 16:00

صبح حوالی ساعت 10 امروز آقای کاظمخانی پسرخاله عزیزم زنگ زدند و گفتند تعداد 50 عدد ساندیمون 100 اصل آلمانی در دبی با هزار زحمت و اونم از یک شرکت خاص به مبلغ 1 میلیون تومان خریداری کردند که ایشون این قرصها را به بیمار نسترن نباتی هدیه نمودند که از این بابت بسیار متشکرم.

این 50 عدد قرص برای 25 روز نسترن، استفاده خواهد شد تا ببینیم بعدا چه پیش خواهد آمد.

چون از طریق پست امکان ارسال وجود ندارد، لذا به خواهرزاده خانم سیلوانا از کاربران محترم این سایت، زحمت دادیم که گویا امشب ساعت 22 از دبی عازم ایران هستند. برای ایشون هم آرزوی سلامتی می کنیم.

 

آقای اصلانی مدیریت محترم انجمن میانالیلار، لطفا مجددا مطلب را تایید فرمایید. با تشکر

 

==============================

ویرایش مطلب در تاریخ  92/10/13 ساعت 17:16

داروهای خریداری شده از دبی توسط آقای کاظمخانی پسرخاله عزیزم توسط خواهرزاده محترم سیلوانا، امروز به پسردایی بیمار نسترن نباتی در تهران تحویل داده شد و انشاءالله فردا ظهر به خانواده بیمار تحویل داده خواهد شد. پدر نسترن امروز تلفنی به من گفت آقای نصیرزاده اگر دکتر نسترن بفهمه این دارو  ا تونستیم تهیه کنیم، بسیار شگفت زده خواهد شد که چطوری به دست آوردیم و منم فردا میخوام بهش بگم به دکترش بگه تشریف بیاره عضو این سایت بشه و ببینه چه مجموعه خانواده خوبی توی سایت میانالی تشکیل دادیم. برای اطلاع دوستان، مجبورم مدام این مطلب را ویرایش کنم که امیدوارم آقای اصلانی همچنان تایید کنند.

 

آقای اصلانی مدیریت محترم انجمن میانالیلار، لطفا مجددا مطلب را تایید فرمایید. با تشکر

 

==============================

ویرایش مطلب در تاریخ 92/10/16 ساعت 1:30

دوستان عزیز بالاخره داروهای نسترن ساعت 20 روز یکشنبه مورخه 92/10/15 به دست ایشان رسید و از ساعت 21:30 طبق دستوری که پزشک معالجش داده است، مصرف نموده است. خاطرنشان می سازم که این 50 عدد داروی بسیار کمیاب آلمانی، برای 25 روز مصرف خواهد شد و امیدوارم بتونیم بازم از دوستان عزیزمان چه میانه ای و چه غیرمیانه ای در خارج از کشور، دریافت کنیم.

امروز حوالی ساعت 13 هم آقا سعید همشهری عزیزمان از رومانی تماس گرفتند که فعلا آمپول ساندیمون را توانستند پیدا کنند و با بنده در این مورد مشورت نمودند که آیا میشه اینها رو استفاده کرد یا نه؟ بنده گفتم که بنابه دستور پزشک حتما باید کپسول این دارو مورد استفاده نسترن قرار گیرد؛ لذا قرار شد فردا به داروخانه مذکور در رومانی مراجعه کنند تا انشاءالله کپسول این دارو را به ایران ارسال کنند. به هر حال از همه دوستان عزیز بالاخص جناب آقای مهندس مهدی عزیزی ریاست محترم سایت میانالی و آقای موسی اصلانی مدیر محترم انجمن میانالیلار و کلیه دوستانی که هم نظر دادند و هم لایک نمودند، تشکر می کنم.

نسترن نباتی

نسترن نباتی

نسترن نباتی

آقای اصلانی مدیریت محترم انجمن میانالیلار، لطفا مجددا مطلب را تایید فرمایید. با تشکر

 

1
2
3
4
5
1 2 3 4 5