- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۱۰/۰۹

بازدید از کمپ آیدین و موسسه خیریه خانه فرشتگان میانه

دوشنبه مورخه 92/10/09 آقای سلیمی کارشناس محترم موسسات غیردولتی(NGO) فرمانداری ویژه میانه، با همراهی مسئولین محترم واحد موسسات غیردولتی، و واحد پیشگیری اداره بهزیستی میانه، از کمپ آیدین و موسسه خیریه خانه فرشتگان تحت نظارت این اداره، بازدید بعمل آوردند.

آقای سلیمی در این بازدید 4 ساعته، از نزدیک در جریان فعالیت کمپ آیدین، همچنین نحوه نگهداری و سم زدایی بیماران مبتلا به مصرف مواد مخدر و مشکلات آنان قرار گرفتند و با کلیه بیماران نگهداری شده در این مرکز به گفتگو پرداختند. در مرکز آیدین، 43 نفر تحت درمان می باشند که 7 نفر آنان در مرحله سم زدایی و 36 نفر دیگر در مرحله بهبودی اولیه قرار دارند.

در ادامه بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی میانه، آقای سلیمی از موسسه خیریه خانه فرشتگان(مرکز نگهداری دختران بی سرپرست و بد سرپرست) بازدید بعمل آوردند و با خانم ولیی مدیرعامل محترم این مرکز دیدار و گفتگو کردند و جویای فعالیت آنان و همچنین مشکلات موجود شدند.

این بازدید 4 ساعته، از ساعت 9:30 شروع و در ساعت 13:30 به اتمام رسید. بازدید بعدی در روزهای آینده از کمپ دهکده رهایی و موسسه خیریه امیدنو(مرکز نگهداری پسران 12 - 6 ساله بی سرپرست و بد سرپرست) خواهد بود. به امید موفقیت

1
1